Hvor lang...
Fra : CCC

Dato : 08-03-04 01:43

.....skal en penis mindst være for at kvinden får noget ud af sex?Hvis man nu
måler fra den øverste rod,altså under navlen.

Mvh ccc

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-03-04 06:51

"CCC" <youme@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> ....skal en penis mindst være for at kvinden får noget ud af sex?Hvis man
nu
> måler fra den øverste rod,altså under navlen.

0 cm, der er nemlig masser af kvinder der får noget ud af sex uden at der er
en penis til stede overhovedet.

Lars

Fra : Vejle

Dato : 08-03-04 09:38

hehe ja det er rigtig nok

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 08-03-04 10:23

CCC skriver:

> ....skal en penis mindst være for at kvinden får noget ud af sex?Hvis man nu
> måler fra den øverste rod,altså under navlen.

Det er princippet bedst hvis den er imellem 5 cm og 9cm.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-03-04 10:52

Peter Ole Kvint wrote:
> CCC skriver:

> Det er princippet bedst hvis den er imellem 5 cm og 9cm.

hvilket princip er det?

personligt sværger jeg til at de bør være over 16 cm før det giver noget ;)
men som en anden også siger, sex er også dejligt uden at pikken overhovedet
er involveret ;)

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-03-04 00:17

Sabina Hertzum skriver:

> hvilket princip er det?

At tappen skal passe i hullet, ligesom når man laver en stol.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 00:53

Peter Ole Kvint wrote:
> Sabina Hertzum skriver:

> At tappen skal passe i hullet, ligesom når man laver en stol.

også når hullet er lavet af et elastiks materiale? ;)

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 08:53

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> også når hullet er lavet af et elastiks materiale? ;)

Han kan jo godt have en tyk pik selv om den er kort....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 08:53

Andropov wrote:

> Han kan jo godt have en tyk pik selv om den er kort....

ja ja*G* men sådan en indretning er jo somregel elastisk i både omkredsen og
dybden ;)

Fra : Johan

Dato : 09-03-04 13:26

> ja ja*G* men sådan en indretning er jo somregel elastisk i både omkredsen
og
> dybden ;)

Der må jeg lige sige, at de fleste piger jeg har oplevet, har oplevet det
som meget ubehageligt, hvis man stødder for dybt... Men det er måske bare et
spørgsmål om tilvænning fra deres side?

Mvh Johan

Fra : John Sahl

Dato : 09-03-04 14:55

Johan wrote:
> Der må jeg lige sige, at de fleste piger jeg har oplevet, har oplevet
> det som meget ubehageligt, hvis man stødder for dybt... Men det er
> måske bare et spørgsmål om tilvænning fra deres side?

Det er mere et spørgsmål om vinkel og teknik, de færreste synes
det er særlig fedt hvis man banker den direkte op i livmoderhalsen
på dem.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 21:58

Johan wrote:

> Der må jeg lige sige, at de fleste piger jeg har oplevet, har oplevet
> det som meget ubehageligt, hvis man stødder for dybt... Men det er
> måske bare et spørgsmål om tilvænning fra deres side?

som John også skriver så er det et spørgsmål om vinkel og teknik ;)
som kvinde kan man regulere vinklen en anelse ved hjælp af vip med bækkenet,
sådan at pikken rammer lige ved siden af livmoderen...... så er det ikke
noget problem ;)
men det kræver så både at man kender sig selv og at man kender sin partner
;) hvilket jo kan være svært at opnå med skiftende partnere ;)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-03-04 12:21

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> som meget ubehageligt, hvis man stødder for dybt... Men det er måske bare

Næh, det er et spørgsmål om at pikhovedet rammer livmoderhalsen, hvilket kan
opleves som værende ubehageligt og smertefuldt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 13:46

Sabina skrev:

> Men der er jo også kvinder som har en diameter snart som en gulvspand.

>det er udelukkende et spørgsmål om træning...

Men jeg synes at kunne huske fra tidligere det er blevet diskuteret at
kvinder ikke har kunnet knibe sammen og samtidig få orgasme....

>kan du sige det samme om
>størrelsen på dit vedhæng?

Der kan nok være en del mænd som ikke har pikdiameter som en
gulvspand....
for at blive lidt i billedsproget.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 21:52

Andropov wrote:

> Men jeg synes at kunne huske fra tidligere det er blevet diskuteret at
> kvinder ikke har kunnet knibe sammen og samtidig få orgasme....

altså, man skal jo ikke træne med kalorius proppet op i sig.... det begynder
man først på når man har oparbejdet en vis styrke...
og knibeøvelserne har udelukkende til formål at styke underlivet sådan at
musklerne dernede er strammere ;)

> Der kan nok være en del mænd som ikke har pikdiameter som en
> gulvspand....
> for at blive lidt i billedsproget.

hehee, og måske heller ikke får det "bare sådan ved at træne".......

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 09:03

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 13:12

Andropov wrote:

> Men der er jo også kvinder som har en diameter snart som en gulvspand.

det er udelukkende et spørgsmål om træning... kan du sige det samme om
størrelsen på dit vedhæng?

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 22:36

Sabina skrev:

> [...]
> kvinder ikke har kunnet knibe sammen og samtidig få orgasme....

>og knibeøvelserne har udelukkende til formål at styke underlivet

Men det hjælper jo ikke meget hvis kvinden ikke strammer sammen om
pikken fordi at hun ikke kan få orgasme samtidig med...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 22:56

Andropov wrote:

> sådan at musklerne dernede er strammere ;)
>
> Men det hjælper jo ikke meget hvis kvinden ikke strammer sammen om
> pikken fordi at hun ikke kan få orgasme samtidig med...

øøøhhhhh.... hvad snakker du lige om?
det hjælper på samme måde som det hjælper at træne en overarm... musklerne
styrkes og strammes op.... derved bliver "hullet" mindre, mere elastisk og
bedre udrustet til at modtage en ordentlig javert......
_alle_ kvinder burde lave knibeøvelser hver gang de stod i kø... så ville
ingen kvinder lide at inkontinens, manglende orgasme eller bliver stemblet
som en malerspand............ ;)

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 23:48

Sabina skrev:

> [...]

elastisk og
>bedre udrustet til at modtage en ordentlig javert......

Prøv at læse hvad Nette skrev i 2002 her nedenunder hun skriver noget
med at stramme hele tiden :

Det var vist i den forbindelse at nogen kvinder skrev at så kunne de
ikke få orgasme hvis de skulle stramme hele tiden.

Fra:Nette (nette98get2net@hotmail.com)
Emne:Re: Størrelsen...er den vigtig?
Dato:2002-08-14 15:15:37 PST

"J¤mfruen)" wrote
> Jo jeg strammer altid, i samme rytme som kroppenes bevægelser.
> Også når det er lige før orgasmen.

Hmm interessant....Jeg strammer h e l e tiden. Ikke i rytmer, kun hvis
han
ligger helt stille og lader mig "malke" ham.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 23:53

Andropov wrote:
> [...]
>
> Hmm interessant....Jeg strammer h e l e tiden. Ikke i rytmer, kun hvis
> han ligger helt stille og lader mig "malke" ham.

ja og??

det jeg taler om er generelle knibeøvelser der hjælper til at kvinden
generelt har en strammere og mere effektiv skedemuskulatur.....
det Nette og Jomfruen omtaler er under sex, jeg taler om hele tiden......

jeg fostår ikke hvorfor du pludselig tager det at kníbe sammen under samleje
med i debatten her, for det jeg hele tiden har talt om er at kvinder der har
en slap skedemuskulatur kan stramme den op via træning..... en træning der
ikke har noget med sex at gøre what so ever..... og som har mange andre gode
resultater end lige at skeden virker strammere......

hvis man har en slap muskulatur i skeden, vil det at knibe sammen under
samleje næppe have den store effekt.... det er jo præcist det samme som med
alle andre muskler i kroppen..... de skal trænes jævnligt for at få optimal
styrke......

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 11-03-04 09:34

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message
Hej Sabina

> [...]
med
> alle andre muskler i kroppen..... de skal trænes jævnligt for at få

Jeps, du har helt fattet forskellen - og det ER vigtigt, sagde hende der har
trænet kvinder i mere end 14 år nu, INCL bækkenbundens muskler. MEN - mange
mænd glemmer, at de også skal træne bækkenbunden.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Andropov

Dato : 13-03-04 17:47

J¤mfruen skrev:

> Men måske det udover knibeøvelser (ikke under samleje) kan være
> nødvendigt for nogle kvinder under samleje at stramme sammen om pikken
> for at få det optimale ud af samlejet..... så derfor tager jeg også
> det med i debatten.

>Det svarer til at du vil anbefale mænd at spænde musklerne og skyde
>underlivet ( og pikken ) frem, for at få det optimale ud af samlejet,
modsat
>bare at ligge helt stille.

Jeg siger igen prøv at læse nedenstående hvor du endda selv har
skrevet noget af det....:

Fra:Nette (nette98get2net@hotmail.com)
Dato:2002-08-14 15:15:37 PST

"J¤mfruen)" wrote

Fra : Andropov

Dato : 11-03-04 10:26

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 13-03-04 16:16

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> [...]

Det svarer til at du vil anbefale mænd at spænde musklerne og skyde
underlivet ( og pikken ) frem, for at få det optimale ud af samlejet, modsat
Hvilket får dette spørgsmål til at trænge sig på: Er du totalt uerfaren udi
samleje med kvinder?
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-03-04 17:36

Andropov wrote:

> [...]
> nødvendigt for nogle kvinder under samleje at stramme sammen om pikken
> for at få det optimale ud af samlejet..... så derfor tager jeg også

hmmm..... jeg har personligt aldrig haft nogen glæde af at knibe sammen
under samleje.... den fornøjelse er udelukkende til fordel for min
kæreste*G*

Fra : Nette

Dato : 14-03-04 20:17

"Sabina Hertzum" skrev i en meddelelse
> [...]

Shit hvor en gammel debat, du har fundet frem*G*...Glode en ekstra gang, jeg
kunne næsten ikke huske at jeg havde slrevet det. Ikke at jeg har ændret
holdning af den grund.

Men ja, det er for mig vigtigt at stramme om den. Ikke fordi den er for tynd
eller noget, for jeg får da også noget ud af det uden at stramme, men det
giver lige et ekstra pift, hvis jeg strammer, BÅDE for ham og mig.

> hmmm..... jeg har personligt aldrig haft nogen glæde af at knibe sammen
> under samleje.... den fornøjelse er udelukkende til fordel for min
> kæreste*G*

Sabina, mener du virkelig at du slet ikke kan mærke forskel?

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-03-04 20:55

Nette wrote:
> [...]
> for ham og mig.

> Sabina, mener du virkelig at du slet ikke kan mærke forskel?

jo jeg kan mærke forskel, men ikke i en grad så der er mere nydelse ud af
det for mig.....
jeg har brugt MEGET tid på at træne underlivet op pga mine tarmoperationer
(har jo pludselig væsentligt mere brug for en stærk lukkemuskel end før, og
det gør jo så samtidig at jeg også træner underlivet)... men for mig er det
at knibe sammen om min kæreste under samleje ikke noget jeg kan bruge for at
gøre det bedre for mig selv.... snarere tværtimod ;) det kræver mere
koncentration end jeg kan undvære i de situationer ;)

Fra : Nette

Dato : 15-03-04 23:50

> jo jeg kan mærke forskel, men ikke i en grad så der er mere nydelse ud af
> det for mig.....

ok

>det kræver mere
> koncentration end jeg kan undvære i de situationer ;)

Vi er nok forskellige indrettet, vi mennesker. Jeg skal slet ikke
koncentrere mig for at stramme. Det er som at trykke på en knap. Jeg slår
det til og fra, når jeg lyster. Men ok, indrømmet, den her fødsel jeg var i
for kort tid siden, DEN har slået det helt fra og det tager nogen tid endnu
før det er genopbygget igen. Er lidt "spændt på", hvad lægen siger her om et
par uger...

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-03-04 11:08

Nette wrote:

> [...]
> det tager nogen tid endnu før det er genopbygget igen. Er lidt
> "spændt på", hvad lægen siger her om et par uger...

hehe, det kan jeg godt huske.... men det er faktisk 10 år siden jeg fødte,
så jeg kan reelt ikke huske hvordan den opførte sig inden ;) kun efter ;)
hehe jeg kan huske at jeg startede med knibeøvelser allerede samme dag som
jeg havde født.... smertefuldt og meget ømt*G* men fandme om jeg ville have
problemer ;)
jeg har også holdt det ved lige gennem årene, men genoptog den effektive
øvelse da jeg stod for at skulle opereres......
hvem ved.... måske oplever du det samme om 10 år*G* altså at det ikke har
den store effekt for dig ;)

Fra : Andropov

Dato : 16-03-04 11:44

Sabina skrev:

> [...]

>øvelse da jeg stod for at skulle opereres......
>hvem ved.... måske oplever du det samme om 10 år*G* altså at det ikke

Jeg kommer til at tænke på en mand jeg kender, som efter hans kone
havde født 5 børn jokede med at nu kunne doktormanden godt sy det lidt
mere sammen :)

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-03-04 20:36

Andropov skriver:

> Men der er jo også kvinder som har en diameter snart som en gulvspand.

Det findes ikke, de kan i så fald ikke gå på to ben.
Derfor uden kan kvinderne ændre vinklen imellem benene og derved indstille
diameteren.

Fra : Loveme

Dato : 08-03-04 10:48

Kan kun tale for mig selv, men en gennemsnitslængde på en dansk pik.
Sådan ca. 15 cm vil jeg tro.
De vil jo også have fornøjelse af de kan mærke dig, med et stft
spændstigt lem.

http://www.kandu.dk/

Fra : Per

Dato : 08-03-04 11:10

> [...]
nu
> måler fra den øverste rod,altså under navlen.

----

Det kan der sikkert skrives store romaner om. Der er lige så mange meninger
om længden som der er mennesker.

Jeg vil til gengæld mene, at det er meget vigtigere at manden "kommer meget"
altså fyrer en stor mængde sæd af - alle de kvinder jeg har været sammen med
har syntes det var frækt med store mængder sæd.

Men her er der formentlig også delte meninger.

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Andropov

Dato : 08-03-04 11:21

Sabina skriver:

> Det er princippet bedst hvis den er imellem 5 cm og 9cm.

>hvilket princip er det?

>personligt sværger jeg til at de bør være over 16 cm før det giver noget ;)

Men G-punktet sidder 4-5cm oppe så 5 cm pik må være nok :)

Fra : Andropov

Dato : 08-03-04 12:47

Sabina skrev:

> [...]

noget ;)
>men som en anden også siger, sex er også dejligt uden at pikken

Nu nytter det jo ikke noget at alle de små fissekvinder stjæler alle
25cm pikkene, hvad skal de kvinder med store fisser så gøre ?

Fra : Andropov

Dato : 08-03-04 20:08

Anita skrev:

>Ja. Hvad så? Er det fordi du er bange for at den er for lille til at
>tilfredsstille en kvinde? Hvis det er tilfældet så tror jeg du kan
være helt
>rolig. Og i højere grad fokusere på, hvilken behandling du kan give
hende
>med dine hænder, din tunge og din pik.

Men mon ikke det i lige så høj grad er kvinden som skal finde ud af
hvilke stillinger hun bedst kan lide. Kunne godt have en fornemmelse
af at mange kvinder overlader ansvaret for sin orgasme til mændene....

Fra : Anita

Dato : 08-03-04 23:04

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Men mon ikke det i lige så høj grad er kvinden som skal finde ud af
> hvilke stillinger hun bedst kan lide.

Nu var det jo ikke det spørgeren spurgte om. Desuden tror jeg de fleste
kvinder er udemærket klar over hvilke stillinger de kan lide og ikke kan
lide - præcis som mænd er det.

> Kunne godt have en fornemmelse
> af at mange kvinder overlader ansvaret for sin orgasme til mændene....

Nå? Hvor mange kvinder af den type har du mødt?

Venlig hilsen Anita

Fra : Andropov

Dato : 08-03-04 23:31

Anita skrev:

> Men mon ikke det i lige så høj grad er kvinden som skal finde ud af
> hvilke stillinger hun bedst kan lide.

>Desuden tror jeg de fleste kvinder er udemærket klar over hvilke
stillinger de >kan lide og ikke kan lide.

Men hvis mange par kun har dyrket missionærstillingen finder hun jo
ikke ud af hvad hun kan lide.....

> Kunne godt have en fornemmelse
> af at mange kvinder overlader ansvaret for sin orgasme til mændene....
>Nå? Hvor mange kvinder af den type har du mødt?

Men det afhænger jo af hvor meget folk i almindelig eksperimenterer
med sex.

Fra : Anita

Dato : 09-03-04 16:06

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Men hvis mange par kun har dyrket missionærstillingen finder hun jo
> ikke ud af hvad hun kan lide.....

Hun har da forhåbentligt fundet ud af at hun kan lide den stilling. Desuden
tror jeg at de fleste kvinder har prøvet - bare lidt - andet end
missionæren.

> Men det afhænger jo af hvor meget folk i almindelig eksperimenterer
> med sex.

Æh... jeg forstår ikke dit svar i relation til mit spørgsmål. Hvor mange af
den type kvinder har du mødt??

/Anita

Fra : Henning

Dato : 09-03-04 23:52

Anita wrote:

> Desuden tror jeg at de fleste kvinder har prøvet - bare lidt - andet
> end missionæren.

Det ka du da ikke mene i ramme alvor? Fy da Føj *GGG*

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 10-03-04 09:59

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev

> Det ka du da ikke mene i ramme alvor? Fy da Føj *GGG*

He... jow da! Om ikke andet så i det mindste forskellige varianter af
missionæren *G*

Venligst Anita

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 10-03-04 19:28

Anita wrote:

> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev

> He... jow da! Om ikke andet så i det mindste forskellige varianter af
> missionæren *G*

Ej, der vil altså gerne give Henning ret. Det MENER i da vel ikke?

Og nu har jeg gået her i flere måneder og troet at i alle sammen var sådan
nogle "pæne" piger som ikke havde sådan nogle beskidte tanker (NOT)

Fyyyha-da

I skulle skamme jer

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Johan

Dato : 08-03-04 13:20

"CCC" <youme@tdcadsl.dk> wrote in message
> ....skal en penis mindst være for at kvinden får noget ud af sex?Hvis man
nu
> måler fra den øverste rod,altså under navlen.

Størrelse betyder intet: Om ikke andet kan hun få et godt grin ud af det.

Nej, men tag at lade være med at lade dig mærke med det. For hvis det er
rigtigt at størrelsen ikke betyder så meget, så vil det stadig af-tænde
hende, hvis hun kan mærke, at din selvtillid svigter.

Mvh Johan

Fra : sb

Dato : 08-03-04 16:49

"CCC" <youme@tdcadsl.dk> wrote in message news:<404bc180$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> ....skal en penis mindst være for at kvinden får noget ud af sex?Hvis man nu
> måler fra den øverste rod,altså under navlen.
>
> Mvh ccc

Under navlen? Sidder den der?

Må jeg spørge hvad du så har mellem benene? Ører?

Fra : CCC

Dato : 08-03-04 17:13

"sb" <sbul@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> "CCC" <youme@tdcadsl.dk> wrote in message

> Under navlen? Sidder den der?

Jeg er deform.
Medmindre du bare er idiot,så tror jeg godt du ved hvad jeg mener(?)
Næææh,jeg tror den rette beskrivelse af dig er vel
kværulant.

> Må jeg spørge hvad du så har mellem benene? Ører?

Skal man da have noget imellem benene?
Jeg henviser til det første jeg har skrevet,detaljeflipper

Fra : Søren Olsen

Dato : 09-03-04 23:29

> Skal man da have noget imellem benene?
> Jeg henviser til det første jeg har skrevet,detaljeflipper

Luk røven, frisør!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-03-04 23:53

Søren Olsen wrote:

> Luk røven, frisør!

siden hvornår er frisør et skældsord?

Fra : Henning

Dato : 10-03-04 01:18

Søren Olsen wrote:

> Luk røven, frisør!

Hvorfor det? Sabina er sgu da en frisk pige

MVH
Henning

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-03-04 00:20

sb skriver:

> Under navlen? Sidder den der?

Ja, jeg er nød til at løfte op i maven for at finde tappen.

Fra : Anita

Dato : 08-03-04 18:53

"CCC" <youme@tdcadsl.dk> skrev

> ....skal en penis mindst være for at kvinden får noget ud af sex?

Jeg har haft sex med et par "ikke så veludrustede" fyre. Det må jeg indrømme
at jeg ikke fik det vilde ud af. Men det blev også kun til den ene
"fornøjelse" hvor man jo ikke ligefrem lærer hinanden at kende. Samtidig vil
jeg sige, at jeg også har oplevet en enkelt der simpelthen var for stor. Det
gjorde ondt. *Avs*

I ingen af tilfældene spurgte jeg om jeg liiige kunne måle udstyret, til
brug ved senere analyse, så jeg kan ikke svare præcist på, hvad for lidt og
for meget er for mig. Hermed giver det vel også sig selv, at "for lidt og
for meget" er forskelligt fra kvinde til kvinde.

> [...]

rolig. Og i højere grad fokusere på, hvilken behandling du kan give hende
med dine hænder, din tunge og din pik - frem for kun at se på størrelsen.
Størrelsen gør det nemlig ikke alene.

Venligst Anita

Fra : HT

Dato : 08-03-04 23:46

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Mød op i luxusafdelingen Frederiksberg Svømmehal lørdag eller søndag omkring kl 13-14 der
vil du se "Danmarks STØRSTE" både længde, omfang og nosser, det er en slank herre omkring
de 50-60 år kortklippet og han glatbarberer sig medens alle ser på og med en lille næse
det siges ellers at en lang næse = lang pik. Jeg har kun øje-målt hans pik til mindst 30
centimeter !!!
Bredden tja godt jeg ikke har det "sæt" mellem benene, er det derfor nogle mænd er
hjulbenede

vh hans

Fra : Anita

Dato : 09-03-04 16:10

"HT" <HT@HT.dk> skrev i en meddelelse news:c2it4b$iln$1@sunsite.dk...

> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Citat-fejl. Jeg har ikke skrevet ovenstående.

> Mød op i luxusafdelingen Frederiksberg Svømmehal lørdag eller søndag
omkring kl 13-14 der

Det bliver svært da jeg bor i Nordjylland - og er af hunkøn.

> [...]
en lille næse
> det siges ellers at en lang næse = lang pik.

Alle ved vel at det er skrøner?

> Jeg har kun øje-målt hans pik til mindst 30
> centimeter !!!

Er du klar over hvor langt 30 cm. er? Den må jo hænge nede mellem knæene
hvis det er sandt.

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 09-03-04 23:56

Anita wrote:

> Er du klar over hvor langt 30 cm. er? Den må jo hænge nede mellem
> knæene hvis det er sandt.

Jeg arbejder jo på et hospital, jeg har set nogle enkelte mænd,
med et udstyr på omkring 25- 30 cm, i slap tilstand
( De vokser ikke i længden når de er erigered når de er i den
størrelses orden )

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 10-03-04 10:00

> [...]

> med et udstyr på omkring 25- 30 cm, i slap tilstand
> ( De vokser ikke i længden når de er erigered når de er i den

Så tror da pokker at de tænker uklart med stivert på

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 10-03-04 10:07

Anita wrote:
> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev

> Så tror da pokker at de tænker uklart med stivert på

Jeps
Så er man nød til at stille dem på hovedet, hvis de også
skal tænke bare en ½ fornuftig tanke *G*

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 23-03-04 15:54

Henning skrev:

> Og: Husk et lem er ligesom en pik....bare mindre.
>
> mvh
>
> Carsten
>LOL, jeg kan godt lide din humor *G*

Man kan vel nærmest også sige at det er lidt unfair at diskutere pik
og fissestørrelse da de to køn ikke kan gøre meget ved det. Godt nok
har man hørt om mænd som har fået lavet større pik men det er vist
nærmest fup da man blot blotlægger noget mere af pikken. Kvinder kan
få lavet strammere skede, men det er vist også ret risikofyldt.

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 16:26

Anita skrev:

> [...]
> med sex.

>Æh... jeg forstår ikke dit svar i relation til mit spørgsmål. Hvor

Hvis hun f.eks. ikke har prøvet ridestillingen har hun ikke været
aktiv i den stilling. Iøvrigt er der mange som kun har prøvet en eller
2 partnere de har så ikke den store erfaring med forskellige partnere
og hvis deres 2 kvinder har været passive kan de ikke vide om det er
anderledes med andre kvinder..

Fra : Andropov

Dato : 09-03-04 16:34

Anita skrev:

> [...]
en lille næse
> det siges ellers at en lang næse = lang pik.

Eller store hænder = stor pik....
Hvorfor er der så mange mænd som går med vanter om sommeren..... :)

> Jeg har kun øje-målt hans pik til mindst 30
> centimeter !!!

>Er du klar over hvor langt 30 cm. er? Den må jo hænge nede mellem knæene
>hvis det er sandt.

Jeg målte lige med tommestok. Det er faktisk tæt på knæet selv om jeg er 190cm.
Konen må huske at købe nogle underbukser den kan være i :)

Fra : sb

Dato : 11-03-04 18:05

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message news:<404cb287$0$5936$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]

> med dine hænder, din tunge og din pik - frem for kun at se på størrelsen.

Ja, hvad betyder det overhovedet?

Jeg mener, hvis det havde noget med 'gevinsten' at gøre skulle man jo
også spørge til længden af fingre, tungen og hvad ved jeg!?

Fra : Machoman

Dato : 21-03-04 23:46

"CCC" <youme@tdcadsl.dk> wrote in message
> ....skal en penis mindst være for at kvinden får noget ud af sex?

Som hovedregel er alt under 20cm kun noget man tisser med. Ingen kvinder får
de populære sprøjteorgasmer uden at fyren kan fylde hende helt ud, dvs en
pik på 25cm lang og over 6cm bred. Nogle kvinder er gode psykologer og
fortæller deres nye fyr at hans lille pjort på 15cm er "god nok" men det er
kun så længe hun er forelsket, for det rækker naturligvis ikke til orgasme

> Hvis man nu
> måler fra den øverste rod,altså under navlen.

Man skal lægge en lineal fladt på maven og så klaske pikken ovenpå linealen
op mod navlen, altså lave en sandwitch af mave-lineal-pik, så får man det
rigtige mål. Ikke nogen med at måle helt nede fra røvhullet af, det er jo
ikke røvhullet du stopper op i hende vel. Der vil jo være en lille stykke af
pikken man slet ikke kan bruge til noget, så det er altså kun det stykke man
bruger, man så skal måle, og det sker med sandwitch metoden.

Fra : Babba-Papa

Dato : 22-03-04 09:09

Der var engang en bruger ved navn "Machoman"
<machoman@monsterdick.dk> der skrev:

Troll alert !!!
- -
Babba-Papa

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-03-04 16:30

"Machoman" <machoman@monsterdick.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> op mod navlen, altså lave en sandwitch af mave-lineal-pik, så får man det
<Snip>
> bruger, man så skal måle, og det sker med sandwitch metoden.

Stave kan Mikromand heller ikke. Det hedder altså "sandwich". Det har jo
ikke noget med en heks at gøre, bare fordi det er en heks du plejer at
stikke den op i.

Lars

Fra : Dr.Ralph

Dato : 22-03-04 17:42

> [...]
> kun så længe hun er forelsket, for det rækker naturligvis ikke til orgasme

Jeg har personligt 26 cm længde, hvis man måler som du anviser og 18 cm
omkreds på midten af penis (6 cm bredde) - men at du hævder i dit joke
indlæg, at ingen kvinde får kraftige orgasmer, hvis pikken er under 25 cm er
ren provokation og spøg fra din side - det må det være, da under 1% af
jordens mandelige befolkning er udstyret med over 25cm eller derover og at
det ikke er nødvendigt med en sådan længde for at pigen kan blive
tilfredsstillet.
Mange kvinder, som jeg har været sammen med, bryder sig faktisk slet ikke om
en penis med den længde - de foretrækker noget der ligner fra 17-22 cm
længde (afhængig af den enkelt kvinde)- så at hævde 25 cm og op er sagen er
noget vrøvl.

Kun få kvinder kan lide og tænder på så store penisser - og iøvrigt har de
piger/kvinder jeg har været sammen med været midnst lige så optaget af
omkredsen som af længden - en god fyldig omkreds er meget vigtigere for de
fleste kvinder end længden er. En lang penis er blot en appetitvækker -
omkredsen er som sagt ofte vigtigere - og så skal man selvfølgelig kunne
finde ud af bruge sin penis - det må være det aller vigtigste.

Men det er da rigtigt nok, at helt små pikke ikke er det helt store TURN_ON
for mange piger. Jeg har mødt piger, der tændte meget op på blot at se min
penis erigeret, og som har hævdet, at det er en fordel med en lidt større
penis, men kan man ikke bruge den opfindsomt og fatasifuldt, så kan man for
den sags skyld have 30 cm at gøre godt med.

Men oomvendt har jeg også oplevet piger, der ganske enkelt fandt min penis
for stor, så de lev utrygge ved tanken om at skulle have min fyr op i sig -
så at hævde at alle piger/kvinder vil have 25 cm og op er noget provokerende
vrøvl og sludder.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr.Ralph

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-03-04 19:20

"Dr.Ralph" wrote:

> [...]
> længde (afhængig af den enkelt kvinde)- så at hævde 25 cm og op er sagen er

Du skal lige tænke på mandens empiriske grundlag: Alle pornofilmene han
har set.

man kan lære ufattelig meget af pornofilm:

Ting du kan lære af at se pornofilm.
a.. Kvinder har højhælede sko på i sengen !
b.. Mænd er aldrig impotente, uanset alder !
c.. Når en kvinde skal ha tissemand, er 10 sekunder åbenbart nok!
d.. Hvis en kvinde bliver opdaget, mens hun onanerer, skriger hun
aldrig op i forlegenhed, men insisterer på at manden skal dyrke sex med
hende!
e.. Kvinder smiler uhæmmet, når en mand sender en klat sæd i hovedet på
hende!
f.. Unge flotte kvinder nyder at have sex med grimme midaldrende mænd.
g.. Kvinder stønner uhæmmet, når de gir et blow-job!
h.. Kvinder får altid orgasme på samme tid som mændene!
i.. Et blow-job vil altid hjælpe en kvinde hvis hun er ved at få en
fartbøde!
j.. Alle kvinder er højlydte stønnere!
k.. Folk i 1970erne kunne ikke dyrke sex uden at der var en vild
guitarsolo som baggrundsmusik.
l.. Kvindernes bryster er ægte!
m.. En almindelig og nydelsesfuld praksis er at manden slår sit
halverigerede lem gentagne gange på en kvindes røv!
n.. Mænd siger altid; OH YEAH, når de kommer!
o.. Hvis der er to mænd, gir de altid hinanden High Five, og kvinden
synes ikke det er åndsvagt!
p.. At få den i begge huller, får altid kvinden til at smile!
q.. Asiatiske mænd eksisterer ikke!
r.. Hvis du møder et par som dyrker sex i busken, så oplever du ikke en
mand som bliver hamrende sur, hvis du stikker gykken op i hans kæreste!
s.. Der er en historie i en pornofilm!
t.. Når manden tager kvinden bagfra bliver kvinden virkelig ophidset,
når han slår hende på røvbalden!
u.. Sygeplejersker sutter den af på patienterne!
v.. Mænd trækker sig altid ud!
w.. Hvis en kvinde tager dig i at bolle hendes veninde bliver hun ikke
sur, men hopper derimod på jer begge to!
x.. Kvinder har aldrig hovedpine!
y.. Når en kvinde sutter den af, er det vigtigt for ham at minde hende
om gentagne gange om at sutte den af!
z.. Røvhuller er rene!
aa.. At en mand kommer ud over en kvindes bagdel er tilfredsstillende
for alle!
ab.. Kvinder ser altid positivt overraskede ud, når de åbner en mands
bukser ogfinder et lem derinde!
ac.. Mænd skal ikke tigge om sex!
ad.. Når han får suttet den af, vil han altid placere en hånd på
kvindens hoved og en hånd fast placeret stolt på sin hofte!

Fra : Henning

Dato : 23-03-04 15:31

Fra : Machoman

Dato : 23-03-04 18:10

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> [...]
> ad.. Når han får suttet den af, vil han altid placere en hånd på
> kvindens hoved og en hånd fast placeret stolt på sin hofte!

Du må have set mange med den præcise score
Du mangler nogle:

> Kvinders fisser er altid sjaskvåde og åbne
> Både kvinder og mænd har altid åbne øjne og kikker forelsket på hinanden
> Kvinder har meget hårvækst
> Mændene er vildt sexede og charmerende, især de gamle mænd med tynde ben
og flæskevom
> Der findes ikke frigide kvinder
> Man ser tydeligt at kvinderne nyder det hele, og gramser begærligt på de
gamle mænds faste runde baller mens de intenst kysser dem mens de ser dem
dybt i øjnene af liderlighed

Fra : PerX ...

Dato : 25-03-04 13:57

In article <405F2E69.9F9B6409@carben.dk>, cr@carben.dk says...

> [...]
>
> man kan lære ufattelig meget af pornofilm:
>

> Ting du kan lære af at se pornofilm.
> a.. Kvinder har højhælede sko på i sengen !

Farligt med en vandseng!

Fra : Machoman

Dato : 23-03-04 18:00

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> Jeg har personligt 26 cm længde, hvis man måler som du anviser og 18 cm

Hvad var den før den blev JELQ'et ?
Vil gerne have min op på 40 cm

> Mange kvinder, som jeg har været sammen med, bryder sig faktisk slet ikke
om
> en penis med den længde - de foretrækker noget der ligner fra 17-22 cm

Ja det passer såmænd fint nok.

> omkredsen som af længden - en god fyldig omkreds er meget vigtigere for de
> fleste kvinder end længden er.

100% enig, er også glad for min O-18 monsterdick

> Men det er da rigtigt nok, at helt små pikke ikke er det helt store
TURN_ON
> for mange piger.

Forleden blev jeg ganske chokeret over en af mine venner som var i bad, for
man kunne slet ikke se pikken i hans urskov. Den var måske kun 3 cm

> Men oomvendt har jeg også oplevet piger, der ganske enkelt fandt min penis
> for stor,

Kender det udmærket Har scoret de lækreste slanke modelsild fra bl.a.
Thailand 3 gange i byens natteliv, og hver gang har de taget om den og sagt
nej tak. Den ene fik jeg overtalt til at forsøge og jeg fik kun fisse på max
halvdelen af pikken.

Nu har jeg fundet ud af at negerpigerne har nogle dejlige store fisser man
kan støde løs i
Negerpiger synes iøvrigt at alt under 25x15cm er småt.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-03-04 22:34

> Forleden blev jeg ganske chokeret over en af mine venner som var i bad,
for
> man kunne slet ikke se pikken i hans urskov. Den var måske kun 3 cm

Jeg havde godt nok aldrig troet at en Macho som dig gik i bad med andre
fyre, men der kan man bare se.

Lars

Fra : Machoman

Dato : 24-03-04 22:48

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message
> Jeg havde godt nok aldrig troet at en Macho som dig gik i bad med andre
> fyre, men der kan man bare se.

Hvorfor dog ikke ? jeg er særdeles glad for min velformede krop og store
flotte pik.
Men du har fat i noget - jeg er pisse irriterret over alle svansekarleme som
savler over mig. Svanse plejer at være glade for store veludrustede
muskelfyre med runde strutballer og vaskebræt

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-03-04 04:56

> Hvad var den før den blev JELQ'et ?
> Vil gerne have min op på 40 cm

Der var den 22 cm lang og 15 cm i omkreds.

Jeg har nu JELQ'et intensivt i snart 12 måneder, og dette er resultatet.

Jeg startede ikke med at JELQ'e fordi jeg ville gøre min penis længere, den
var rigeligt allerede da - men fordi jeg gerne villle have en mere kraftig
erektion og være i stand til at holde længere i sengen.

Dette har jeg nu trænet mig op til vha af bla JELQ, men også andre former
for P-excercises.
Jeg fortsætter nok 12 måneder endnu, og stopper klart inden 28 cm længde og
19-20 cm omkreds. Min kæreste er en af de få, jeg har mødt, der uden
problemer kan give mig blow job og tage den ret dybt og hun tænder helt
vildt på virkelig store penisser, men hun er også speciel på dette punkt -
men hun opfordrer mig lige frem til at fortsætte med mine øvelser, da hun
dels kan mærke jeg holder længere (op til 30 minutter ved intensiv sex) dels
som sagt er vild med meget store penisser.

Var det ikke for hende, så havde jeg stoppet for længst.
Andre piger, jeg har mødt FØR min nuværende kæreste, var absolut ikke for
vilde med så store penisser - i hvert fald kun hvis man anvender den med
omtanke og forsigtighed.

Fra : Machoman

Dato : 25-03-04 00:02

> Der var den 22 cm lang og 15 cm i omkreds.
Et pænt udgangspunkt

> Jeg har nu JELQ'et intensivt i snart 12 måneder, og dette er resultatet.
Flot. Er den blevet skæv eller asymmetrisk ? f.eks tynd ved roden ?

> [...]
> var rigeligt allerede da - men fordi jeg gerne villle have en mere kraftig
> erektion og være i stand til at holde længere i sengen.

Så vil jeg anbefale at være i god fysisk form og helt slank, så bliver
potensen kanon. Jeg har det selv sådan at blot 3kg fedme kan ødelægge det
hele. Fede mænd er normalt slatne mænd - og det forværres med alderen. Jeg
har selv besluttet aldrig at blive fed og slatten med fedtvom og
michelinringe, dels ødelægger det sexlivet, dels vil de flotte attraktive
kvinder ikke have sådanne mænd medmindre de har penge eller andre ting taler
positivt for.

> stopper klart inden 28 cm længde og
> 19-20 cm omkreds.

Det er også en tilpas størrelse

Kan du give nogle træningstips ?

> dels kan mærke jeg holder længere (op til 30 minutter ved intensiv sex)

Hmm, jeg er i topform fysisk (195cm og 105kg rippet for overflødigt fedt,
dvs. max 5mm det fedeste sted) og kan holde lige så meget jeg vil. Løbning
og tilbageholdenhed med mad er godt for potensen

> Andre piger, jeg har mødt FØR min nuværende kæreste, var absolut ikke for
> vilde med så store penisser

Men til gengæld så er dem der kan lide det, kanonliderlige og gode at dyrke
sex med.
Hellere for stor end for lille. Hun må hellere blive forskrækket end skuffet

Jeg har lige set sexstarz cd-en, og her siger de gud hjælpe mig igen, at
kvinders skede er 10-12cm. Det gælder vidst kun for asiapiger. Jeg har
aldrig mødt en EU pige (ud af ca 500), der havde under 15cm og afropiger har
normalt 20-25cm og nogle tager 30cm.

Fra : vadmand

Dato : 25-03-04 00:07

> [...]
> kvinders skede er 10-12cm. Det gælder vidst kun for asiapiger. Jeg har
> aldrig mødt en EU pige (ud af ca 500), der havde under 15cm og afropiger

Hold kæft hvor må du egentlig være grim, når du kan få så meget tid til at
gå med at skrive om dine ønskedrømme...

Per V.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-03-04 01:37

> [...]
> kvinder ikke have sådanne mænd medmindre de har penge eller andre ting taler

Jeg er i ret så god fysisk form - træner fitness/styrke tæning 2-3 gange om
ugen og løber 5-8 km 2 gange om ugen.

Jeg er 1.93 cm høj og vejer 95 kg - er det jeg vil kalde veltrimmet - uden
at være vildt muskuløs.

JELQ har gjort, at min penis er væsentligt mere lige og har kraftigere
erektion - og så hjælper det jo, at den er blevet 4 mc længere og 3 cm
større i omkreds.
Men det har været hårdt PE arbejde - er ikke noget man kommer sovende til.

> Kan du give nogle træningstips ?

Jeg anvender en kombination af mange ting - Laver manueller øvelser i badet
hver morgen (10 minutter), bruger "hanging" med vægte op til 5-8 kg ca. 1
time hver dag foran pc'en eller Tv'et (Bruger www.bibhanger.com - det er en
god hanger), anvender den nye JELQ'uer fra www.jelq-usa.com/ i 15 minutter
hver aften og slutteligt anvender jeg Jes extender fra www.jes-extender.dk/
i ca. 1 time hver dag foran TV'et - og nogle gange sover jeg også med den
på.

Jeg har så også taget VigRX tilskud oveni - de reklamerer med at man får
3-4 cm større penis ved blot at tage pillerne, og det er naturligvis noget
sludde og vrøvl - ren reklame gejl - men jeg hørte fra andre gutter, der
også andender PE, at VigRX sammen med anden PE træning giver noget - og det
kan jeg bekræfte efter at have taget dem i 4 måneder (1 pille pr. dag)
De giver klart mere blodtilførsel til penis, og derved opnår man lettere
positivt resultat ved PE træning end uden præparatet.

Mine tal taler for sig selv.

> Men til gengæld så er dem der kan lide det, kanonliderlige og gode at dyrke
> sex med.
> Hellere for stor end for lille. Hun må hellere blive forskrækket end skuffet

Jeg havde som sagt oprindelig 22cm længde og 15 cm omkreds, og tro mig det
var mere end rigeligt til at 95% af alle de piger, jeg har været sammen
med, syntes min penis var den største de endnu havde set - mange af dem
havde problemer med at give mig blow job.

Jeg mødte så min nuværende kæreste, og hun er det, nogle kalder for en
"Size Queen" - hun tænder vildt på en veludrustet fyr - og hun var den
eneste pige, jeg endnu havde mødt, der gerne så min daværende penis større
- hun kendte selv til PE og JELQ træning, fordi hun selv deltog i Yoga,
Tantra og andre kurser, hvor PE og JELQ er mere alment accepteret som en
mulighed for at for give stærkere erektion og få større penis.

Så jeg kan altså sige dig, at de 20-30 piger, jeg har været sammen med op
til min nuværende kæreste nok har været overrasket over min str., men kun
2-3 af dem kunne give mig ordentligt blowjob og max 6-8 af dem kunne klare
den helt i bund i missen - dvs. ridning var ikke sjovt for dem - ved
ridning er det svært ikke at gå helt i bund over penis for kvinden, og her
er en stor penis ikke lige sagen for de fleste piger.

> [...]
> aldrig mødt en EU pige (ud af ca 500), der havde under 15cm og afropiger har

Kvinders skede er elastisk og kan udvide sig virkelig meget - så de 10-12
cm i gennemsnit passer fint - blot kan skeden udvides enortm meget, så
mange piger kan trænes op til at klare meget store penisser - blandt andet
min kæreste, der forholdsvis let klarer mine 26 cm og 18 cm omkreds - hun
er faktisk helt vild med at få den gjort større endnu (jeg har sagt jeg
stopper inden den når 30 cm og 20 cm omkreds - vil ikke være en FREAK) -
med jeg tror hun som sagt er den helt særlige type pige, der begynder at
blive våd imellem benene bare hun ser eller tænker på en ordentlig penis.

Og så længe hun nyder det - og vores sex sammen er helt i top, så træner
jeg gerne foran TV'et og pc'en et lille år endnu :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Machoman

Dato : 26-03-04 11:51

> [...]
> ugen og løber 5-8 km 2 gange om ugen.
>
> Jeg er 1.93 cm høj og vejer 95 kg - er det jeg vil kalde veltrimmet - uden

Ja det passer fint til højden rent vægtmæssigt, men hvad siger spejlet i
profil ? Man kan faktisk godt være normalvægtig og samtidig have fedtvom og
ulækre sidedæller

Vi har samme højde, men jeg synes at 105kg trimmet er det mest passende. Har
vejet 115kg ren muskelmasse da jeg trænede dagligt, men det var i overkanten

> JELQ har gjort, at min penis er væsentligt mere lige og har kraftigere
> erektion - og så hjælper det jo, at den er blevet 4 mc længere og 3 cm
> større i omkreds.

Det lyder godt nok utroligt hvis det er sandt

> Men det har været hårdt PE arbejde - er ikke noget man kommer sovende til.

Ja det kan jeg se. Må desværre indrømme at jeg ikke har tid til det, og da
jeg i forvejen er ganske veludrustet sååååååå

Du gør godt nok meget for det, det gider jeg faktisk ikke selv, da de piger
jeg møder alle synes jeg har en stor og flot pik i forvejen, og mange får
ondt når jeg knepper dem grundigt

> [...]
> med, syntes min penis var den største de endnu havde set - mange af dem
> havde problemer med at give mig blow job.

Kender det selv

> Jeg mødte så min nuværende kæreste, og hun er det, nogle kalder for en
> "Size Queen" - hun tænder vildt på en veludrustet fyr

Jeg vil gætte på (udfra mine erfaringer) at hun er en slank og høj pige med
en sund fysik, for sådanne har aldrig nedsunket livmoder og andre problemer
med underlivet

> ridning er det svært ikke at gå helt i bund over penis for kvinden, og her
> er en stor penis ikke lige sagen for de fleste piger.

Til gengæld giver jeg alle piger de fedeste orgasmer ved kneppe dem bagfra
når de ligger helt fladt på maven, og her kan de små tissemænd slet ikke
udrette noget som helst.

> Kvinders skede er elastisk og kan udvide sig virkelig meget - så de 10-12
> cm i gennemsnit passer fint - blot kan skeden udvides enortm meget,

Ja det er det de glemmer at fortælle. Kvinder som bliver meget ophidsede får
dobbelt så stor skede. Hvis fyren erfarer at den kun er 10-12cm så er det
fordi ham ikke ophidser hende seksuelt, og så kan det hele jo være lige
meget.

> stopper inden den når 30 cm og 20 cm omkreds - vil ikke være en FREAK) -

En god gedigen størrelse at gå på jomfrurov med

> med jeg tror hun som sagt er den helt særlige type pige, der begynder at
> blive våd imellem benene bare hun ser eller tænker på en ordentlig penis.

100% ja, og sådanne kvinder er bare skønne. Der er ikke noget bedre end når
man piller trusserne af hende, så er hun sjask våd og åben, klar til at
blive kneppet af en rigtig mand og få sprøjteorgasmer

> Og så længe hun nyder det - og vores sex sammen er helt i top, så træner
> jeg gerne foran TV'et og pc'en et lille år endnu :)

Selvfølgelig - det ville jeg også gøre i dit tilfælde

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 20:29

On Thu, 25 Mar 2004 01:37:04 +0100, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

> [...]
>større i omkreds.
>Men det har været hårdt PE arbejde - er ikke noget man kommer sovende til.

Undskyld jeg spørger og måske er jeg den eneste der ikke ved hvad det
der jelq går ud på.

Har du et link eller noget andet?

PFT

Fra : mj

Dato : 01-04-04 07:19

> Undskyld jeg spørger og måske er jeg den eneste der ikke ved hvad det
> der jelq går ud på.
>
> Har du et link eller noget andet?

Der stod div. links længere nede i hans indlæg:

morten

Fra : Babba-Papa

Dato : 01-04-04 20:29

Der var engang en bruger ved navn "mj" <mobo@*spamstop*sol.dk>
der skrev:

> [...]
>i ca. 1 time hver dag foran TV'et - og nogle gange sover jeg også med den

Og når man ved hvad eller rettere HVEM bogstaverne "JES" står
for, mister det en stor del af glansen....*GG*
- -
Babba-Papa

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:10

In article <91ro60tbhd0infcs7k0frgo51koughj1dr@4ax.com>,
superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com says...
> Der var engang en bruger ved navn "mj" <mobo@*spamstop*sol.dk>

> Og når man ved hvad eller rettere HVEM bogstaverne "JES" står
> for, mister det en stor del af glansen....*GG*

Hvis du mister noget af glansen har du nok instillet den forkert

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-04-04 15:55

> Og når man ved hvad eller rettere HVEM bogstaverne "JES" står
> for, mister det en stor del af glansen....*GG*

Jeg ved udmærket, hvem Jørn Ege er, og hvad han står for - den største
fupmager i nyere tid, der har foretaget penis operationer på en masse
stakkels mænd med nogle gange mindre heldigt resultat til følge (andre
gange katastrofalt resultat, som mændene er for flove til at klage over
offentligt)

Men hans JES Extender virker altså - hvor middelalderligt man end kan
syntes dette instrument er.
Jeg nægtede selv at tro på dette i starten - men mødte folk, der havde
prøvet den og med positive resultater til følge.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Andropov

Dato : 25-03-04 09:57

Machoman skrev:

> [...]

>savler over mig. Svanse plejer at være glade for store veludrustede
>muskelfyre med runde strutballer og vaskebræt

Ja, du må hellere beholde din våddragt på når du skal i fællesbad så
der ikke er nogen som forgriber sig på dig. Du kan jo ikke gøre for at
du drager :)