Hjælp! Kun 80% af skærmen har billede!!
Fra : Tobias Elmøe

Dato : 07-03-04 21:51

Hejsa. Jeg har en noname CRT monitor (15"), som jeg har haft i flere år. For
nylig har jeg købt nyt grafikkort (radeon 9700 pro). Efter dette er der
opstået det problem, at skærmbilledet ikke er fyldt helt ud. Jeg kan ikke
strække billedet mere, hverken med de knapper der er på skærmen eller med
den funktion der er i indstillinger for skærm. Jeg er rimelig træt af at min
skærm kun viser omkring 80% af billedet, så hvis der er nogen der kender en
løsning - eller en mulig grund til denne fejl - må de meget gerne skrive
igen

Mvh. Tobias Elmøe, kampsax

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-03-04 21:59

"Tobias Elmøe" <s991372@student.dtu.dk> wrote in message
> [...]
en
> løsning - eller en mulig grund til denne fejl - må de meget gerne skrive

på de gamle monitorer, plejer man at skulle justere det i tring.. Dvs en
lille smugle i bredden, en lille smugle i hæjden.. i små bider indtil det er
helt ud til siderne... ellers er du nok nød til at sætte
opdateringshastigheden ned

Fra : Brian Lund

Dato : 07-03-04 23:49

> [...]
en
> løsning - eller en mulig grund til denne fejl - må de meget gerne skrive

Kan det være fordi du kører en anden refreshrate? - Prøv at pil ved den!

Brian