E-Mail
webnoob 5265
News Med Outlook ???
Fra : Søren

Dato : 07-03-04 20:00

Er det muligt at læse nyhedsgrupper med Outlook 2003 ???

Mvh Søren
sht@paradis.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-04 20:33

"Søren" <xxshtxx@paradis.dk> skrev :

>Er det muligt at læse nyhedsgrupper med Outlook 2003 ?

Nej.
--
Knud

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-03-04 14:15

> [...]

forkert - man kan ifølge brugsanvisningen sætte den op til at man via
Outlook kan læse det -det er lykkedes for mig en gang, men derefter virker
skidtet desværre ikke, men når det er lykkedes, så må det vel betyde at det
kan lade sig gøre. Det er korrekt at der ikke findes en nyhedslæser i
Outlook, og at den benytter sig af Outlook express, men det er altså ikke
korrekt at man ikke kan læse nyhedsgrupper med Outlook 2003, blot skal man
vide, hvordan det sættes op -og det har jeg desværre mine vanskeligheder
med.

--
ahw

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-03-04 15:00

Således skrev "Arne H. Wilstrup" <karl@meget.smart.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Sun, 28 Mar 2004 15:14:30 +0200:

Det kræver vist en Exchangeserver.

Knud
--
Np: Thonk - O B Wan Burrito