gammel amerikansk film "vejen til success"~
Fra : Henrik Paludan-Mørk

Dato : 07-03-04 19:42

hej alle!
Kan nogen huske en film vi ca. 40 årige har set i tv i vores relative
barndom:
vejen til success eller noget i den retning?

Den starter med at en vinduespudser klatrer ind ad et vindue i en stor
kontorvirksomhed, med en bog under armen, vejen til success.
Man hører at der læses op fra bogen hvad han skal gøre, og så gør han det :)

Via en del sjove genvordigheder når han til sidst frem til en stilling som
direktør for virksomheden!

Den er sjov, og sandsynligvis fra omkring ca. 1960.
Jeg har ikke nok at gå efter til at det kan lykkes mig at finde den på
f.eks. IMDB.COM - har I andre et bud på hvad det kan være for en film?

venlig hilsen,
Kilgast

Fra : Ole Kofoed

Dato : 07-03-04 19:53

"Henrik Paludan-Mørk" <chipmunk@pc.dk> skrev i en meddelelse

> har I andre et bud på hvad det kan være for en film?

How to Succeed in Business Without Really Trying ?
http://uk.imdb.com/title/tt0061791/

Mvh.

Ole

Fra : Jan Andersen