Overdrive til et Radeon 9800 pro?
Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 07-03-04 14:43

Er der nogen der ved, om jeg kan bruge ATI's Overdrive software til et
Radeon 9800 pro kort?

Hvor kan jeg downloade Overdrive henne?

Kan man bruge Overdrive til at se temperaturen på mit Radeon 9800 pro kort?
Hvis ikke, hvad kan man så bruge til at måle temperaturen med (software)?

Mvh. og pft.
Andreas

Fra : Zulu

Dato : 07-03-04 15:06

Andreas (2200) wrote:
> Er der nogen der ved, om jeg kan bruge ATI's Overdrive software til et
> Radeon 9800 pro kort?

Nix, det kan du ikke... Det er kun XT-kortene, der understøtter Overdrive.

> Hvor kan jeg downloade Overdrive henne?

Det er en del af driveren (Catalyst) og skal derfor ikke downloades.

> Kan man bruge Overdrive til at se temperaturen på mit Radeon 9800 pro
> kort? Hvis ikke, hvad kan man så bruge til at måle temperaturen med
> (software)?

Kan ikke lade sig gøre. Det er kun XT-kortene, der har temp-føler.. Hvis du
vil aflæse temp på dit kort, må du manuelt montere en føler/ probe.

> Mvh. og pft.
> Andreas

Zulu

Fra : anders

Dato : 07-03-04 16:15

> Kan ikke lade sig gøre. Det er kun XT-kortene, der har temp-føler.. Hvis
du
> vil aflæse temp på dit kort, må du manuelt montere en føler/ probe.'

Jeg har nu et Radeon TYRAN 9600pro der kan jeg både aflæse temperatur og
volt i vpu`en ligeledes i hukommelsen.
hilsen anders

Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 07-03-04 16:38

> Jeg har nu et Radeon TYRAN 9600pro der kan jeg både aflæse temperatur og
> volt i vpu`en ligeledes i hukommelsen.
> hilsen anders

Hvilket software bruger du til det?

Andreas

Fra : anders

Dato : 07-03-04 17:49

> Hvilket software bruger du til det?
>
> Andreas
Programmet hedder TGM og findes på tyan`s hjemmeside men jeg tror kun det
kan bruges til deres produkter????
http://www.tyan.com
hilsen anders

Fra : Zulu

Dato : 07-03-04 18:15

anders wrote:

> Jeg har nu et Radeon TYRAN 9600pro der kan jeg både aflæse temperatur
> og volt i vpu`en ligeledes i hukommelsen.
> hilsen anders

Min fejl. Nogle Tyan kort har indbygget sensor, men understøtter ikke
overdrive af den grund...

Zulu

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-03-04 19:44

synes ikke jeg kan finde noget om overdrive nogen steder i mine settings,
hvor er det? (9600xt)

> Kan ikke lade sig gøre. Det er kun XT-kortene, der har temp-føler.. Hvis
du
> vil aflæse temp på dit kort, må du manuelt montere en føler/ probe.

hvor ser ejg temp henne?

desuden - min opløsning er 1280x1024 85hz ved alm brug - når jeg spiller er
det ofte i 1024x768, men hvordan får jeg pc'en il automatisk at gå til 100hz
ved 1024x768 opløsninger og sefølgelig blive ved 85 når jeg slukker spil og
er tilbage i 1280x1024?

jeg har inst fuld catalyst driver, er der andet jeg skal inst for at få
fuldt udbytte mht de spørgsmål jeg stiller?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Brian Lund

Dato : 07-03-04 20:20

> [...]
>
> jeg har inst fuld catalyst driver, er der andet jeg skal inst for at få
> fuldt udbytte mht de spørgsmål jeg stiller?

Hvilken version?

Det kom vidst først med i driverne efter 3,8 eller 3,9...

Brian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-03-04 20:05

> Hvilken version?
>
> Det kom vidst først med i driverne efter 3,8 eller 3,9...

6.14.10.6414