Scooter-alarm fra Protunahandel.de !!!! HA~
Fra : Thomas Bie

Dato : 25-04-01 15:59

Hej igen

Så, nu har jeg sat min alarm fra www.Protunahandel.de på, men der er en hel
masse ledninger tilbage, som ikke står hvor skal sidde, i manualen??? Med de
ledninger jeg har sat på nu kan scooteren: Aktivere/deaktivere alarmen,
aktivere/deaktivere sirenen og ikke en skid andet.... Jo, den kan også
starte motoren, men det virker vist ikke, fordi mit batteri skal skiftes...
Er der så nogle der ved, hvor resten skal sidde??? Det er en Yamaha Jog Fine
Selection jeg har....

Håber I gider at hjælpe mig og meget gerne lidt hurtigt, fordi det er
pisse træls at have en alarm der ikke virker ordenligt!
Tak!

Hilsen Thomas Bie

Fra : Thomas Bie

Dato : 25-04-01 17:49

UPS!!! Jeg er kommet til at skrive at alarmen er fra Protunahandel men den
er altså fra www.Scooter-racing.dk men jeg er stadig interesseret i en/nogle
med erfaringer til alarmen!!!!

Thomas Bie <Thomasbie@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c6ohf$i8m$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : kTTs

Dato : 27-04-01 12:15

"Thomas Bie" <Thomasbie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> UPS!!! Jeg er kommet til at skrive at alarmen er fra Protunahandel men den
> er altså fra www.Scooter-racing.dk men jeg er stadig interesseret i
en/nogle
> med erfaringer til alarmen!!!!

Prøv at skrive til Donati... han plejer at være sød og rar til at hjælpe med
den slags har jeg ladet mig fortælle... =)

mvh.
kTTs