Hvilken tunudstødnig??
Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 25-04-01 15:31

Hvilken udstødning skal jeg købe til min Bw's, med 45´er cylinder,
spæringerne er taget. Den gamle er tærret fuldstændig op.

Fra : kTTs

Dato : 27-04-01 12:18

"Rasmus Bernth Jensen" <rbj_bernth@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken udstødning skal jeg købe til min Bw's, med 45´er cylinder,
> spæringerne er taget. Den gamle er tærret fuldstændig op.

Next...

Mvh.
kTTs

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-04-01 14:15

Man skal nok lige læse sig for før man sætter en udstødning på, min
forhandler siger at det ikke er lige gyldigt hvad det er man sætter på. Jeg
har set folk med next på, men det har IKKE gavnet noget at sætte den på. En
har så forsøgt sig med noget helt andet, hvad ved jeg ikke, men han fik
noget helt andet ud af det end som da han brugte next.

Kim Larsen

Fra : kTTs

Dato : 01-05-01 07:46

"Kim Larsen" <klx@dr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har så forsøgt sig med noget helt andet, hvad ved jeg ikke, men han fik
> noget helt andet ud af det end som da han brugte next.

Ruller ruller ruller....

/ kTTs

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 20-05-01 05:40

> Hvilken udstødning skal jeg købe til min Bw's, med 45´er cylinder,
> spæringerne er taget. Den gamle er tærret fuldstændig op.

Hehe - det ved du når du ved hvordan en udstødning virker! De oplysninger du
giver dér, kan ingen bruge til at anbefale en udstødning til dig. Hvorfor
tror du der er langsomme og hurtige biler med i Le Mans? Det er fordi det er
en videnskab at få noget til at køre stærkt og godt.

Køb du en original udstødning - den virker!

-Steen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 20-05-01 12:25

"Steen S. Schmidt" wrote:

> Køb du en original udstødning - den virker!

Nu sq du - Du kører aldrig for stærkt?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 21-05-01 02:14

> Nu sq du - Du kører aldrig for stærkt?

Hvad har det med en original udstødning at gøre? Jeg vil sige det sådan:
Hvis jeg kører for stærkt dækker min forsikring hvis jeg ødelægger noget -
det gør den ikke hvis man kører på en tunet øvert!

-Steen