netfliser.dk?
Fra : Thomas Arge

Dato : 07-03-04 11:23

Hej,

er der nogen der har erfaringer med netfliser.dk? Hvordan er kvaliteten af
deres herregårdssten i forhold til IBF-herregårdssten? Og hvordan med
farven?

Jeg synes det virker lidt underligt at købe flere 100 m2 sten man ikke har
set pr. postordre, men deres priser virker rimelige.

Er der nogen der kender andre gode steder at købe fliser, evt. på nettet,
dog helst med billeder?

På forhånd tak for svaret

Venlig hilsen

Thomas Arge

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-03-04 12:00

On 07 Mar 2004 10:23:19 GMT, Thomas Arge <argearge@SLETMIGyahoo.com>
wrote:

>Er der nogen der kender andre gode steder at købe fliser, evt. på nettet,
>dog helst med billeder?

Jeg er jo glad for at anbefale http://www.klitgaards-brolaegning.dk/ -
der er i hvert fald masser af billeder.

(Og ja, jeg er selv webmaster på den side men har ellers ikke nogen
interesser i firmaet.)

http://www.gartneriet.dk

Fra : Holten

Dato : 07-03-04 13:24

"Thomas Arge" <argearge@SLETMIGyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> er der nogen der har erfaringer med netfliser.dk? Hvordan er kvaliteten af
> deres herregårdssten i forhold til IBF-herregårdssten? Og hvordan med
> farven?

Mon ikke de kommer fra IBF ?
Spørg e.v.t. hvor de kommer fra.

I øvrigt hedder Herregårdssten fra 01.01.04 Holmegårdssten hos IBF

MVH

Holten

Fra : Peter Andersen

Dato : 07-03-04 14:06

"Holten" <Virkerikke@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Mon ikke de kommer fra IBF ?
> Spørg e.v.t. hvor de kommer fra.
>
> I øvrigt hedder Herregårdssten fra 01.01.04 Holmegårdssten hos IBF

Da jeg for 1½ års tid siden købte herregård sten, prøvede jeg at prutte lidt
om prisen på på fyn og sjælland. Der var storset ikke nogen forskel i den
endelig pris, så har du et tilbud fra netfliser kan du formentlig få samme
pris i dit lokale bygge markede, og så er det alt andet lige letter at møde
op derned hvis man har fået et dårlig pati fliser. ( Har før set et læs
fliser som virkede som de ikke være tørret ordenlig inden de var blevet
stablet, og de havde derfor en del tryk mærker)

Husker at da jeg ledte efter herregårdssten at jeg tænkte Katel-Katel hel
tiden. og noget med at slev om der hvis er flere selskaber der laver dem så
er de ejet af sammen firma, men jeg kan ikke lige huske helt hvordan det var

Peter'