Speasy
Fra : Splinten

Dato : 07-03-04 10:35

Jeg har et eller andet sted på nettet deltaget i et spørgeskema fra
Dansk Droge om SPEASY produktet.
Hvis man deltog fik man tilsendt en vareprøve.

Det har jeg nu fået. Nogle pulvere hvoraf man skulle indtage (sammen med
vand) 2 poser tre gange om dagen. Det skulle gøre sig ud for en hel
dagsration mad. (Der var også 2 Speasy-bar til det Lette Måltid).

Jeg ved godt at det er noget Arne Astrup har været profitdeltager i. Om han
stadig har interesser ved jeg ikke, og er egentlig også lige glad.

Men mit spørgsmål til gruppen er om der er nogen der har erfaring med
produkterne - og om de hjælper ?

splinten

Fra : KatjaStrofen

Dato : 07-03-04 11:01

"Splinten" <splinten@nomail.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Men mit spørgsmål til gruppen er om der er nogen der har erfaring med
> produkterne - og om de hjælper ?

Jeg har ikke erfaring med speasy, men har det med nupo og andre
pulvertyper, og antager - at speasy er et lign produkt, og kan derfor drage
sammenligninger.

Hjælper det så... Ja det gør det... Det er klart, at idet du får lidt
mad/energi - mindre end du omsætter, jamen så vil du tabe dig, og det er jo
især gældende, når det er pulverkurer vi taler om. - Det er dog hverken
særlig varieret kost eller spændende kost, at leve af pulver. Det kræver
ganske meget "rygrad" at være på pulverkur alene. Men kan du overholde det,
og hellere vil det end en god gang kostomlægning.. jamen så held og lykke
med det. Der skal nok komme resultater :)

> splinten

Katja

Fra : Splinten

Dato : 07-03-04 12:40

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> og hellere vil det end en god gang kostomlægning.. jamen så held og lykke
> med det. Der skal nok komme resultater :)

Jeg kan sagtens forstå at jeg taber mig hvis jeg får mindre energi end jeg
omsætter. Og det med kostomlægningen er også til at forstå.

Jeg skulle nok have formuleret mit spørgsmål til mere direkte at spørge om
at det er tilstrækkeligt for "mæthedsgraden" at gnaske pulver i sig ?

splinten

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-03-04 13:04

> Jeg skulle nok have formuleret mit spørgsmål til mere direkte at spørge
> om at det er tilstrækkeligt for "mæthedsgraden" at gnaske pulver i
> sig ?

Om det er nok for DIG til at føle dig mæt, kan kun du svare på!

Mvh. Lisbeth

Fra : Splinten

Dato : 07-03-04 16:18

"Lisbeth Jacobsen" <Lisbeth495NOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Splinten" <splinten@nomail.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Om det er nok for DIG til at føle dig mæt, kan kun du svare på!

Ja naturligvis Det har jeg heller ikke spurgt om.
Men inden jeg indtager min prøve kunne jeg godt lide at høre noget om andres
erfaringer, det var faktisk derfor jeg sendte mit spørgsmål til gruppen her.
Men tak for din omsorg

splinten

Fra : KatjaStrofen

Dato : 07-03-04 18:22

"Splinten" <splinten@nomail.ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skulle nok have formuleret mit spørgsmål til mere direkte at spørge om
> at det er tilstrækkeligt for "mæthedsgraden" at gnaske pulver i sig ?

Vil lidt give det samme svar som Lisbeth, det er jo individuelt...
Men nej.. du sidder ikke med en stop-prob-mættet- fornemmelse efter at have
indtaget det pulver.. eller well det gjorde jeg ikke.

> splinten

Katja

Fra : Splinten

Dato : 08-03-04 11:50

> Men nej.. du sidder ikke med en stop-prob-mættet- fornemmelse efter at
have
> indtaget det pulver.. eller well det gjorde jeg ikke.
> >
> Katja

Tak for svaret, nu tror jeg at jeg vælger bare at erstatte et enkelt måltid
i ny og næ med den tilsendte pulverprøve

splinten

Forbrugersolidaritet er bl.a. andet at du tjekker og indberetter dine lokale
benzinpriser til www.benzinpriser.dk