Andet multimedie
bentjuul 3670
Male med glas i ps 7.0
Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-03-04 23:02

Hej

Hvordan kan man i PS 7.0 male med en airbrush pensel, så det ligner
gennemsigtig glas eller noget i den stil..

Jeg skal udskifte nogle øjne i et billede, og de nye skal være i
stærke farver, som ser glasagtige/gennemsigtige ud, og som har en
stor, dyb glans.

Hvordan gøre det?

Claus

Fra : Jane …:€)

Dato : 08-03-04 11:15

> [...]
>
> Jeg skal udskifte nogle øjne i et billede, og de nye skal være i
> stærke farver, som ser glasagtige/gennemsigtige ud, og som har en

Hvad med evt. at arbejde i lag i stedet for?

Det plejer jeg, når jeg ændrer eks. øjenfarve på et billede.

Mvh jane
---
Http://www.janemark.dk

Fra : michael bennati scho~

Dato : 08-03-04 17:29

"Jane .:?)" <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse >
> Hvad med evt. at arbejde i lag i stedet for?
>
> Det plejer jeg, når jeg ændrer eks. øjenfarve på et billede.
>
> Mvh jane
> ---
> Http://www.janemark.dk

hej Jane
Hold da kæft en syret hjemmeside... følger der en forklaring?

mvh Michael

Fra : Peter Holm

Dato : 09-03-04 21:03

michael bennati schou wrote:

> hej Jane
> Hold da kæft en syret hjemmeside...

wow!!

Fra : Jane …:€)

Dato : 16-03-04 16:46

> Fra: "michael bennati schou" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette>
> Dato: Mon, 8 Mar 2004 17:28:47 +0100

> hej Jane
> Hold da kæft en syret hjemmeside... følger der en forklaring?
>
> mvh Michael

Tak

Forklaring... nope...

Mvh Jane

Http://www.janemark.dk (webcam)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-03-04 11:34

Uheldigvis faldt Jane .:?) over tastaturet og skrev derved følgende:

> Hvad med evt. at arbejde i lag i stedet for?
> Det plejer jeg, når jeg ændrer eks. øjenfarve på et billede.

Det overstiger nok min forstand, jeg har ikke brugt programmet ret
meget.

Er der ikke en måde, hvor man kan male med en textture, som har denne
effekt?

Claus

Fra : Jane …:€)

Dato : 16-03-04 16:44

> [...]
> meget.
>
> Er der ikke en måde, hvor man kan male med en textture, som har denne

Aner det faktisk ikke...

Har du fået lavet billedet?

Eller kan jeg godt gøre det for dig.

Mvh Jane