Domænenavn i mailadresse
Fra : Hugo

Dato : 06-03-04 22:39

Hej, jeg har fået domænenavn så jeg kan lave en hjemmeside.

Mit spørgsmål er så, hvordan kan man nu få domænenavnet ind i email adressen
? navn@domæne.dk

Er der nogen danske hjemmesider hvor jeg kan blive hjulpet ?

Mvh. Hugo

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-03-04 22:43

Hugo <hugoFJERNDETTE@privat.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> adressen ? navn@domæne.dk
>
> Er der nogen danske hjemmesider hvor jeg kan blive hjulpet ?

Du har brug for et webhotel (eller i hvert fald et mailhotel). Den
relevante gruppe er news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel, men start
evt. med at læse gruppens fundats på www.usenet.dk.

--
Jesper Lund

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-03-04 22:47

Hugo wrote:
> Hej, jeg har fået domænenavn så jeg kan lave en hjemmeside.
>
> Mit spørgsmål er så, hvordan kan man nu få domænenavnet ind i email
> adressen ? navn@domæne.dk

Husk ikke at skrive adressen ubeskyttet på nettet (din hjemmeside) eller
her på usenet, da den meget hurtigt vil være ubrugelig på grund af spam.

Beskyttelse af mail-adresser på din hjemmeside:
http://www.html.dk/artikler/00041/

> Er der nogen danske hjemmesider hvor jeg kan blive hjulpet ?

Kig på din udbyder hjemmeside, der står sikkert en vejledning, eller
fortæl hvem din udbuder er, så kan andre med samme udbyder sikkert
fortælle hvordan din opsætning skal være.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk