To mio. i hustrubidrag - om måneden
Fra : Andropov

Dato : 06-03-04 14:20

Kvinder dyre i drift:

"Udover den månedlige husleje på 75.000 dollar skal der nemlig også
betales løn til ni fuldtidsansatte. Til, som hun siger, »at
vedligeholde vores planter, tage sig af bilerne, poolen, pleje hunden
og vores akvarium«.
Og dertil kommer plejen af Diane Ritchie selv: 15.000 dollar på tøj og
sko, 5.000 til smykker, 3.000 på hudpleje. 1.000 til hårfjerning. 600
til massage.
Om måneden. Hvortil altså skal lægges, at fruen hvert år har været
under kniven. 20.000 dollar skal der afsættes på budgettet til
skønhedsoperationer."

http://www.bt.dk/forside/artikel:aid=258704/

Fra : Per

Dato : 06-03-04 14:47

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kvinder dyre i drift:

------

Er du endnu en papkasse der bare ikke kan lade være at skrive ligegyldige
meddelelser og i øvrigt i forkerte grupper.

Hvem læser dine indlæg - ja jeg spørger bare!

Skriv dog noget relevant istedet for bare at henvise til en URL - hvis du
har noget relevant at skrive.

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 17:24

hej per
du har da lige gjort det
Kab

Fra : Per O. Madsen

Dato : 07-03-04 22:38

> [...]
>
> Hvem læser dine indlæg - ja jeg spørger bare!
>
> Skriv dog noget relevant istedet for bare at henvise til en URL - hvis du

Hvis du bare ville gøre som vi andre, og smide Andropov i killfilteret, så
var problemet noget mindre. Vi andre ser dog stadigvæk postninger som dine,
selv om vi slipper for det oprindelige ævl fra Andropov. Hvis du også
ignorerede idioten, så ville det for alvor være fint !

Marker hans meddelelse, og klik i "Meddelelser" i menulinien og vælg "Bloker
afsender", så er du fri for hans spam !

Per O.