S : Tørdragt
Fra : Tom Christiansen

Dato : 06-03-04 09:25

Otter skin tørdragt sælges :
100 % ok !!
120 dyk, meget velholdt !, to lommer, tisselynlås, næsten ny ryglynlås,
neopren halsmanchet, latex håndledsmanchetter, neopren støvler str. 42
Apeks ventiler. Passer til personhøjde på ca.169 cm.
Pris: 3800.-
se billede på http://www.tom-reel.dk/tordragt.htm

Mvh

Tom Christiansen

Fra : Henning

Dato : 06-03-04 12:01

On Sat, 6 Mar 2004 09:24:58 +0100, "Tom Christiansen"
<mail@tom-reel.dk> wrote:

>Otter skin tørdragt sælges :

Ok, nu har du postet din annonce tre gange på to dage, mon ikke
eventuelt interesserede har set den?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Tom Christiansen

Dato : 07-03-04 08:35

Hej
Ja det beklager jeg meget
jeg oprettede den som ny meddelelse, og kunne ikke finde mailen i starten,
før end jeg kikkede meget længere nede, ved ikke hvad der gik galt.
Jeg vil da være glad hvis nogen kan fortælle mig hvad jeg har gjort galt så
det ikke gentager sig.

Mvh Tom