Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Rotering af billede på Geforce 2 Go
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-03-04 03:52

Hej,

Jeg vil gerne kunne rotere billedet på min DellInspiron 4100 med et Geforce
2 Go på. Hvilken software kan jeg benytte hertil?

Mvh,
/Kasper

Fra : Christian Mygind

Dato : 06-03-04 10:00

Kasper Carøe Olsen wrote:
> Hej,
>
> Jeg vil gerne kunne rotere billedet på min DellInspiron 4100 med et
> Geforce 2 Go på. Hvilken software kan jeg benytte hertil?

Nvidias seneste driver (og måske også tidligere) har en rotatefunktion under
avancerede skærmegenskaber.

/Chr

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-03-04 12:37

On Sat, 6 Mar 2004 10:00:14 +0100, Christian Mygind wrote:

> Nvidias seneste driver (og måske også tidligere) har en rotatefunktion under
> avancerede skærmegenskaber.

Ja, selvfølgelig. Jeg troede den var blevet opdateret, men det visste sig
at det ikke var lykkedes. Det er det nu, og nu står skærmen på
højkant....perfekt :)

Mvh,
/Kasper