Alphabios på en digital a500
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 01:58

Hej, jeg har været så "heldig" at få fat en gammel server, det drejer
sig om en "digital" a500 med en alpha bios, nu er mit problem at
maskinen er blevet rippet for de diske der sad i den, så der er ikke
noget OS på og jeg ville gerne installere en Win2000, men kender så
meget til den her slags maskiner, den vil gerne have en Win NT cd men
hvordan får jeg den til at tage en 2000 ostedet og er der nogen der
kender noget til at sætte den bios op.

//holger

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-03-04 16:19

In article <688i405plsf51sfjlv2heuk4pug01gec7n@4ax.com>, H M <> says...

> meget til den her slags maskiner, den vil gerne have en Win NT cd men
> hvordan får jeg den til at tage en 2000 ostedet og er der nogen der

Windows 2000 er ikke lavet til Alpha. Der skal en Windows NT for Alpha
til. Eller Linux, eller VMS, men ikke Win 2000.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen