Pletter på termoruder
Fra : Niels

Dato : 06-03-04 01:13

Hej

Jeg monterede 2 Velux-vinduer med energiglas i mit hus sidste år.

Der er efterhånden gradvis dukket nogle håndaftryk op i begge ruder, svage
og kun synlige i en speciel betragtningsvinkel.
Men det virker som om de bliver tydeligere med tiden.

Mærkerne sidder på indersiden af glasset, så de er lidt vanskelige at pudse
væk.

Skal man tage en reklamationssag på det, eller er det bare standarden på
sådanne ruder?

Mvh Niels

Fra : //zigge

Dato : 06-03-04 03:15

"Niels" <niels.kj@FJERNemail.dk> skrev i en meddelelse
> Skal man tage en reklamationssag på det, eller er det bare standarden på
> sådanne ruder?

Det burde ikke være muligt... Termoruderne bliver dampvasket lige før de
limes med alu-listen - altsammen uden berøring af menneskehænder.

Jeg ville tage en reklamationssag, om ikke andet så ringe og komme med
utilfredse lyde i telefonen og se hvad der sker.

Mvh
//zigge

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-03-04 11:04

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i
> Jeg ville tage en reklamationssag, om ikke andet så ringe og komme med
> utilfredse lyde i telefonen og se hvad der sker.

Der bliver samlet termoruder med håndkraft i mangt et glarmesterfirma. Der
tror jeg let der kunne komme en uønsket finger på indersiden. Selvfølgelig
er det en klagesag.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Niels

Dato : 06-03-04 14:46

> [...]
> tror jeg let der kunne komme en uønsket finger på indersiden. Selvfølgelig

Tak for svarene.

Hvis det bare var en lille finger, men en hel hånd.....................
Og så fra et firma, som laver en hel produktion af ens ruder.
Nå, men jeg griber telefonen og knurrer ad dem!

Mvh Niels