Flere class filer
Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 20:50

Jeg er først lige begyndt at eksperimentere med java applets, og har
fået de første simple til at virke - men nu har jeg en applet med flere
class filer - hvordan skal <body> linien se ud når der er flere?

Fra : Allan E

Dato : 05-03-04 22:26

On Fri, 5 Mar 2004 20:49:54 +0100, "Skovge" <skovge (snabela) lite.dk>
wrote:

>Jeg er først lige begyndt at eksperimentere med java applets, og har
>fået de første simple til at virke - men nu har jeg en applet med flere
>class filer - hvordan skal <body> linien se ud når der er flere?

Ikke anderledes end med en enkelt klasse Du skal bare pege på
klassen med din mainmetode, så skulle JVM'en selv finde ud af at hende
det den skal bruge ellers.

Se evt vejledningen her :
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/applet/appletsonly/html.html

Mvh Allan E