Dejlig danske Dina Jewel strippe
Fra : Thomas

Dato : 05-03-04 16:20

Det er åbenbart i dag man skal tage til Hillerød, hvis man er fan af
Danmarks lækreste stripper og pornoskuespillerinde Dina Jewel.

Ifølge Ekstra Bladet fra i dag, er hun nemlig kl 18. med i en
møbelauktion hos Edels Design Møbler A/S på Huginsvej 1 i Hillerød.

Som annoncen i Ekstra Bladet lover: "Mød Stripperkongens piger i dyst
mod Stripperdronningens piger. Du bestemmer hvor meget tøj pigerne
skal smide på vor auktion."

Det er en skam, at man bor i Svendborg, så man ikke lige kan smutte
til Hillerød, og savle over den lækre Dina. Det er ellers nogle år
siden, at hun har været fremme i medierne, men så pludselig for et par
uger siden, var hun jo også dagens side 9-pige i Ekstra Bladet, men
hun blev desværre ikke månedens side 9-pige.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 25-03-04 15:38

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0403050719.16479013@posting.google.com>...
> [...]
> uger siden, var hun jo også dagens side 9-pige i Ekstra Bladet, men
> hun blev desværre ikke månedens side 9-pige.

Dina Jewel var også Se og Hør-pige i sidste uge. Her et link til
billedet af hende plus link til da hun var Side 9-pige i februar.

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=237078

http://www.sh-online.dk/default.aspx?
Action=ViewArticle&VoteAction=Barometer&ItemID=384&GroupID=26

VH

Thomas

Fra : Gert Medom

Dato : 06-06-04 11:45

Ja, hun er helt klart enormt lækker.

Jeg synes hun slår katja Kean og flere af de andre med flere længder!

Hilsen Gert