opskrifter til ddv!!
Fra : Christian knudsen

Dato : 05-03-04 13:33

er der nogle der kender en hjemmeside med opskrifter til ddv
programmet?.

jeg har ddv's egen hjemmeside.

Christian

Fra : Ditte Hansen

Dato : 05-03-04 15:09

Mon du kan bruge denne her side? http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Det er ene af DDV opskrifter *S*

Hilsen Ditte

Fra : Futte

Dato : 05-03-04 15:17

http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

opfyler ikke altid ddv program har jeg hørt og de er kunt til kvinder men
det er jo nemt at lave om

Fra : Christian knudsen

Dato : 06-03-04 10:44

Takker.

er der andre sider ??

Fra : Ditte Hansen

Dato : 06-03-04 16:25

Jeg kender ikke andre hjemmesider, men når du kender programmet, så kan du
lave næsten alle opskrifter om, så de passer til DDV. Bare brug fantasien.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 06-03-04 18:17

"Ditte Hansen" <ditte@bog.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke andre hjemmesider, men når du kender programmet, så kan du
> lave næsten alle opskrifter om, så de passer til DDV. Bare brug fantasien.

Hej Ditte

Vil du (også andre) ikke være flink at slette det meste af den mail du
svarer på og tillige svare UNDER det citerede.

Så fylder indlæg ikke mere end højst nødvendigt og de er nemmere at læse.

Her står der mere om at citere:

Mvh. Lisbeth