Andet multimedie
bentjuul 3670
AGP
Fra : Kim Larsen

Dato : 05-03-04 00:24

Hej i gruppen

Kan det lad sig gøre at et AGP grafikkort ikke kan køre på visse bundkort
med AGP slot, her er det ganske almindelige AGP sager jeg har i tankerne ?

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-03-04 01:41

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev :

>Kan det lad sig gøre at et AGP grafikkort ikke kan køre på visse bundkort
>med AGP slot, her er det ganske almindelige AGP sager jeg har i tankerne ?

Herinde drejer det sig om grafikbehandling på computer, den
rigtige gruppe til dit spørgsmål er
news:dk.edb.hardware.grafikkort eller evt.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-03-04 08:10

> [...]
> Knud
> Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
> Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Jeg må have været træt, jeg ved godt det er forkerte gruppe, men det ser jeg
først nu

Kim Larsen

Fra : Qbic - 6400

Dato : 05-03-04 14:55

Der er noget med at INTEL's AGP kort kun vil fungere på
et INTEL Board

/ Qbic

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 11-03-04 22:21

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> wrote in message

> Kan det lad sig gøre at et AGP grafikkort ikke kan køre på visse bundkort
> med AGP slot, her er det ganske almindelige AGP sager jeg har i tankerne ?

Har jeg aldrig hørt om.. men teoretisk set vil jeg sige ja: hvis
der er mega elendig driversupport, eller hva man nu ska kalde det,
fra begge ender :)

--

- Zafar Iqbal