Hvilken dansk film
Fra : Rune Zedeler

Dato : 04-03-04 22:12

Jeg så den på video på min 7-års-fødselsdag - 1983.
Det eneste, jeg kan huske, er en scene, hvor nogle forbrydere skal
trænge igennem en væg på et offentligt badeværelse (vidst nok på
hovedbanegården). For at det ikke skal virke mistænkeligt at de
frekventerer badeværelset ofte, bruger de forskellige udklædninger.
Måske var Dirch Passer med.

-Rune

Fra : Lars Petersen

Dato : 04-03-04 22:17

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hovedbanegården). For at det ikke skal virke mistænkeligt at de
> frekventerer badeværelset ofte, bruger de forskellige udklædninger.

Det er uden tvivl "Alt på et bræt" med Preben Kaas, Dirch Passer og Jørgen
Ryg m.fl.

/lars

Fra : Rune Zedeler

Dato : 04-03-04 22:25

Lars Petersen wrote:

> Det er uden tvivl "Alt på et bræt" med Preben Kaas, Dirch Passer og Jørgen
> Ryg m.fl.

Takker.

-Rune

Fra : Jens Gregersen

Dato : 05-03-04 01:22

Klassefilm!

"Jeg er høj. Og almindelig. Og har masser af PEPS!"

Den kommentar glemmer jeg aldrig.

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : SvendeBent

Dato : 05-03-04 20:05

"Jens Gregersen" <jens_gregersenELEFANT@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Jeg er høj. Og almindelig. Og har masser af PEPS!"
>
> Den kommentar glemmer jeg aldrig.

"Svaneapoteket"

Den kommentar glemmer jeg aldrig.

Men hele filmen er generalt fantastisk god.

Har lige købt den på VHS til 49kr i super brugsen, en film man ikke kan se
nok gange, hehe.

mvh SvendeBent

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-03-04 02:40

On Thu, 4 Mar 2004 22:16:36 +0100, "Lars Petersen" >
>Det er uden tvivl "Alt på et bræt" med Preben Kaas, Dirch Passer og Jørgen
>Ryg m.fl.
>
>/lars

Passer er skide sjov i den film, elsker hans fantasifulde
forklædninger, man skulle næsten tro han var en "Peter Sellers"

Kan også godt lide "Sjov I Gaden" der spiller han også godt og Ove
Sprogøe som narkogangster

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : elisabeth

Dato : 04-03-04 22:24

> [...]
> hovedbanegården). For at det ikke skal virke mistænkeligt at de
> frekventerer badeværelset ofte, bruger de forskellige udklædninger.

Du må tænke på "Alt på et bræt" fra 1977.

/ Elisabeth