Speedfight
Fra : Calle.

Dato : 04-03-04 21:58

Hvad er standard vægten på rullerne i en speedfight, og hvad er bedst når
den er afdroslet. Det er en LC, hvis der er forskel

--
Calle.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-03-04 22:00

On Thu, 04 Mar 2004 21:57:46 +0100, Calle. wrote:

> Hvad er standard vægten på rullerne i en speedfight,

9g.

> og hvad er bedst når den er afdroslet. Det er en LC, hvis der er forskel

9g

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Calle.

Dato : 05-03-04 06:56

Martin Johansen [6000] wrote:

> 9g.

Mente jeg også, men på Thansens side til speedfight star der at standard er
7,5g når man trykker på info til rullerne, derfor kom jeg i tvivl

--
Calle.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 05-03-04 08:42

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> 7,5g når man trykker på info til rullerne, derfor kom jeg i tvivl

Hej Calle

Nu er det ikke for at virker nederen, men man skal ikke tro på alt
hvad de skrive på thansen.dk. Der er meget ofte fejl og mangler.
Jeg vil råde dig til at ringe til Peugeot, de ved det 100%. Eller
købe en værkstedsbog.

Hilsen Mikkel

Fra : Hekto

Dato : 05-03-04 10:42

In article <c29b15$qts$1@sunsite.dk>, "Mikkel Lund"
<mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> says...
> [...]
> hvad de skrive på thansen.dk. Der er meget ofte fejl og mangler.
> Jeg vil råde dig til at ringe til Peugeot, de ved det 100%. Eller

Det er ikke nødvendigt.
Det er 9 gram på en 45'er.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Calle.

Dato : 05-03-04 14:52

Mikkel Lund wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Hej Calle
>
> Nu er det ikke for at virker nederen, men man skal ikke tro på alt
> hvad de skrive på thansen.dk. Der er meget ofte fejl og mangler.

Er jeg godt klar over, derfor kom jeg i tvivl

> Jeg vil råde dig til at ringe til Peugeot, de ved det 100%. Eller
> købe en værkstedsbog.

Hekto er lige så god som en værkstedsbog

--
Calle.

Fra : Hekto

Dato : 05-03-04 15:49

In article <8y%1c.91$zx1.52@news.get2net.dk>, fake@fake.fake says...
> Hekto er lige så god som en værkstedsbog

Det har jeg selv stor gavn af! =

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-03-04 19:49

On Fri, 05 Mar 2004 08:42:28 +0100, Mikkel Lund wrote:

> Nu er det ikke for at virker nederen, men man skal ikke tro på alt
> hvad de skrive på thansen.dk. Der er meget ofte fejl og mangler.

Det kan du nu roligt gøre i mange tilfælde. Det er sq et seriøst
foretagende efterhånden...

> Jeg vil råde dig til at ringe til Peugeot, de ved det 100%. Eller
> købe en værkstedsbog.

Ved Peugeot det 100%?? hmmm, nej Hvis der er noget Peugeot ikke
interesserer sig en hujende hatfis om, så er det scootere..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-03-04 19:48

On Fri, 05 Mar 2004 06:55:55 +0100, Calle. wrote:

> Mente jeg også, men på Thansens side til speedfight star der at standard er
> 7,5g når man trykker på info til rullerne, derfor kom jeg i tvivl

Hva' faen skal jeg ha' fat i dem igen!?!

Nå, men det er altså 9gram. De 7,5 er en fejl.