Dansk OTC
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 04-03-04 20:11

Jeg overvejer at købe lidt aktier for at støtte det lokale fodboldhold, og
da de er hos Dansk OTC må det jo være der de skal handles, men jeg kan ikke
helt gennemskue om jeg skal oprette en konto hos dem for at handle eller det
ikke er nødvendigt, nogen der ved det?
Er der eller nogen som har erfaring med at handle der?

Fra : == J E N S ==

Dato : 08-03-04 22:03

Hej Jacob.
Jeg har flere aktier i OTC bl.a i Vejle.
Du ringer til OTC og siger at du gerne vil køber et X antal aktier til kurs
?.
Hvis du så får dem sender OTC dig så en regning.
Hvis der så bliver udbytte får du en konto hvor pengene sættes ind på.
Du kan hæve pengene.
Du kan invistere mere.
Eller bare lade pengene stå og trække nogle renter.
Firmaet er alle tiders.
Hilsen Jens