Andet multimedie
bentjuul 3670
Viser ikke billede!?!?!
Fra : Carlsen

Dato : 04-03-04 20:02

Hejsa...
Når jeg skal ind og se på nogle sider kommer der bare et lille ikon oppe i
det ene hjørne i stedet for det som er på siden - hvorfor det??

-LC

Fra : Morten Lind

Dato : 04-03-04 20:05

Carlsen <carlsens@webspeed.dk> wrote:

> Hejsa...
> Når jeg skal ind og se på nogle sider kommer der bare et lille ikon oppe i
> det ene hjørne i stedet for det som er på siden - hvorfor det??
>
> -LC

???????
M.

Fra : Carlsen

Dato : 04-03-04 21:13

> ???????
> M.

sorry dårlig beskrivelse...

Når jeg skal se nogle sider på nettet (med explore) som indeholder billeder
får jeg kun vist en tom side med et lille ikon i øverste venstre hjørne der
hvor der skulle have været et billede. Hvordan kan jeg afhjælpe problemet?

Håber det kan forståes nu.

-LC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-04 21:58

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev :

> [...]
>hvor der skulle have været et billede. Hvordan kan jeg afhjælpe problemet?

Det er jo nok fordi, du er havnet i den forkerte gruppe, at man
ikke forstår spørgsmålet, herinde drejer det sig om
grafikbehandling/-programmer på computer.

Den rigtige gruppe til dit spørgsmål er

Du kan læse om de forskellige grupper på
http://usenet.dk/grupper.pl
--
Knud

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 11-03-04 19:35

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
der
> hvor der skulle have været et billede. Hvordan kan jeg afhjælpe problemet?

Hvis det kun drejer sig om en enkel side, så er det nok pga.
fejl/mangler på siden, og derfor ikke noget du kan gøre noget ved.

Er det derimod alle sider, så er det nok din browser indstilling
som kan være årsagen.

Hop ind til IE internet indstillinger, og vælg det sidste faneblad
(avanceret). Herinde finde du en liste med alle mulige ting - længere
nede i listen - under multimedia, finder du et sted hvor du kan bestemme
om billeder skal kunne ses eller ej vha. et flueben.

--

- Zafar Iqbal
---------------------------------------

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 11-03-04 22:22

> nede i listen - under multimedia, finder du et sted hvor du kan bestemme
> om billeder skal kunne ses eller ej vha. et flueben.

Ja, jeg er mega vild til at formulere mig ;)

Det jeg mener er at du kan slå grafikvisining til og fra
vha. et flueben :)

--

- Zafar Iqbal