Deling af itunes?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 04-03-04 19:34

Hej igen

Et tilbagevendende problem hos mig, er itunes på extern HD.

Har muligvis fanget den, men vil gerne bekræftes inden at jeg går igang

Har en masse musik på min ex.HD, som er lidt rodet ;-/
Vil nu have min itunes til at hente musikken derfra, da der ikke er
plads på PB.
Samtidig vil jeg have et par 100 numre på selve HD.

Har tænkt følgende plan:

jeg vil starte på en frisk og vil derfor tømme itunes fuldstændig før
videre forløb

1. Tøm itunes ~/home/music/itunes/itunes folder/ ......er i tvivl om
~/itunes music library/ også skal slettes?

2. Overfører de numre jeg gerne vil have liggende på PB, hvor
indstillingerne i itunes er: Avanceret / kopier arkiver til mappen
itunes når de føjes til biblioteket.

3. ændre indstillinger i itunes : avanceret/ placering af mappen itunes
music/..... mappen placeres nu i den externe HD.

Kan jeg placere den dér hvor musikken er, eller skal mappen lægges andet
sted, og derefter kopieres musikken over?

Samtidig med skift af itunes mappen , fjernes flueben i : Kopier arkiver
til itunes mappen, når de føjes til bibliotek.

Er det måden? Hvis ifald, er der noget, jeg har overset?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-03-04 06:03

mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote in message news:<1ga5172.1rwqvqs1v2sl30N%mailloneFJERN@netscape.net>...
> [...]
> til itunes mappen, når de føjes til bibliotek.
>
> Er det måden? Hvis ifald, er der noget, jeg har overset?

Spændt ventende

Lone