Java mod Com port eller parelelport
Fra : Michael Houmaark

Dato : 04-03-04 17:07

Hej NG

Har prøvet at finde ud af hvordan jeg kan komme til at tale med com port
eller parelelport men ingen resultat

Er der nogen der ligger inde med nogle liinks eller eksempler på dette.

PS bare hvilken pakke det ligger i ville også vare dejligt.

MvH
Michael Houmaark

Fra : Peter

Dato : 04-03-04 18:56

> Har prøvet at finde ud af hvordan jeg kan komme til at tale med com port
> eller parelelport men ingen resultat
>
> Er der nogen der ligger inde med nogle liinks eller eksempler på dette.

http://java.sun.com/products/javacomm/

Sun har kun implementeret det til windows og Solaris, men der er også en
Linux version. Se her for info: http://wass.homelinux.net/howtos/Comm_How-
To.shtml

Peter

Fra : Michael Houmaark