Ekstra vandmåler til forbrug af vand i hav~
Fra : Gaffa

Dato : 04-03-04 16:52

Er det muligt hos VVS at købe en ekstra vandmåler til at skrue på hanen i
haven,således at jeg kan måle vandforbruget til vanding ?

Hvad er prisen for en sådan dims og hvad hedder den ?

hilsen
Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : Morten DH

Dato : 04-03-04 17:41

"Gaffa" <xpl@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt hos VVS at købe en ekstra vandmåler til at skrue på hanen i
> haven,således at jeg kan måle vandforbruget til vanding ?
>
> Hvad er prisen for en sådan dims og hvad hedder den ?

Jeg har en brugt måler liggende - sådan en der normalt sidder indendøre og
kræver montering, mener det hedder en gennemstrømingsmåler... den kan nok
byttes til nogle flasker Sansao/Coca Cola hvis det har interesse...

Ligger i Næstved...

Fra : Gaffa

Dato : 05-03-04 09:34

Hej Morten,

Tak for tilbuddet, lyder lokkende men er det den store gamle type der fylder
20cm eller den der er ca 10cm i størrelse ?

Hilsen
Gaffa

Fra : Morten DH

Dato : 07-03-04 17:01

> [...]
fylder
> 20cm eller den der er ca 10cm i størrelse ?

Vil tro der er ca. 20 cm fra ende til ende og selve måleren er nok omkring 8
cm i diameter... får fundet den frem i morgen og skriver de præcise mål...

Fra : Gaffa

Dato : 08-03-04 11:08

Tak for hjæpen. Det er nok den gamle type - desværre.

Hilsen

Fra : Morten DH

Dato : 08-03-04 11:44

"Gaffa" <xpl@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjæpen. Det er nok den gamle type - desværre.

Selve måleren er ca 7 cm i diameter, jeg har 2 forskellige en hvor måleren
sidder vinklet i forhold til gennemløbsrøret og en hvor måleren sidde på
langs af røret... Selve den stump rør der skal monteres i vandgennemløbet
er også ca. 7 cm langt...

Hvis du retter lidt i min email kan vi evt forsætte privat - tvivler på ret
mange har interesse i hvad jeg har i mit kælderrum

Fra : Torben Lund Jensen

Dato : 06-03-04 15:19

Jeg kommer indimellem til Flensborg på indkøbstur. På Schleswiger Strasse
ligger der et Bauhaus byggemarked, hvor jeg mener at have set
koldtvandsmålere til omkring 15 euro (ca. 7 cm i diameter).
Bemærk at der er to Bauhaus forretninger tæt på hinanden. Det er vist ét med
trælast og et andet med værktøj osv.
Se www.bauhaus-ag.de

Hilsen Torben

Fra : Calle.

Dato : 06-03-04 18:33

Torben Lund Jensen wrote:
> [...]
> Bemærk at der er to Bauhaus forretninger tæt på hinanden. Det er vist
> ét med trælast og et andet med værktøj osv.

Nej det ene er byggemarked, det andet er indretning. (lamper, spejle hylder
osv.) Der er også Praktiker, der ligger først på vejen, sammen med Førde
Park (storcenter)
--
Calle.

Fra : Gaffa