Applet skal refreshe side
Fra : René Iversen

Dato : 04-03-04 14:18

Hej igen,

jeg har en applet, som skal reloade en side, hvis der er sket ændringer i en
xml fil.

Dette forsøger jeg vha. følgende kode:
getAppletContext().showDocument( getDocumentBase() );

Siden den reloader er egentlig en servlet, som laver noget output på
baggrund af den xml fil, der er blevet ændret. Ovenstående kode bliver
udført og jeg kan se siden reloader, men den viser ikke de nye data. Bruger
jeg "opdater" knappen i min browser, eller tilføjer jeg "_blank" i kaldet af
showDocument, så vises de nye data.

Findes der ikke en måde, hvor jeg kan få en applet til at REFRESHE siden, så
de nye data vises? Jeg har prøvet desperate løsninger, som at redirecte til
en jsp side, der redirecter tilbage etc., men intet vil som jeg.

Håber der findes en metode!

Fra : René Iversen

Dato : 05-03-04 10:43

Fandt et alternativ med noget javascript etc.