Har nu fået BG bank på mac
Fra : Tom

Dato : 04-03-04 13:22

BG bank, der ligesom den danske bank koster 250 .- at komme igang med på
mac, sucs..
Bevares det er væsentligt hurtigere end på soft PC, men desværre ser det ud
til at BG siderne.. Der forøvrigt er sindsygt langsomme.. ( også på 2 mbit/s
) tit ikke accepterer den kode det lille apparat jeg netop har fået med
posten.. genererer
Omvendt så gik det allerede fint efter blot syv forsøg, her sidste gang.. så
alt I alt er det da hurtigere en PC emuleringer..
tom

Fra : Thomas Neumann

Dato : 04-03-04 20:32

Tom wrote:
> [...]
> Omvendt så gik det allerede fint efter blot syv forsøg, her sidste gang.. så
> alt I alt er det da hurtigere en PC emuleringer..

Vil da informere om at hos Sydbank koster det 10,- at få et nøglekort så
man kan anvende web-bank, og siderne hentes med samme hastighed som
mange andre websider. Forstår stadig ikke hvorfor man skulle bruge BG
eller Danske når andre tilbyder noget bedre

Måske ikke så relevant for dig nu, men måske andre læser med

Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 04-03-04 21:44

Thomas Neumann <spammers-will-be-prosecuted@neumann.dk> wrote:

> [...]
> eller Danske når andre tilbyder noget bedre
>
> Måske ikke så relevant for dig nu, men måske andre læser med

Jeg hænger ved BG Bank endnu, fordi jeg har været kunde lige siden jeg
var teenager og jeg har såmænd næsten altid fået en god personlig
service. Den slags er også noget værd, men derudover synes jeg at
deres netbank er virkelig god. Den har mange muligheder og den eneste
- store - ulempe har indtil nu været, at jeg skulle bruge VPC.

Jeg vil prøve at presse min bankrådgiver til at give mig et ActivCard,
da jeg selvfølgelig ikke mener at jeg skal betale, når jeg så trofast
en kunde Det er da lykkedes at få en særdeles god rente på
kassekreditten, så det er ihvertfald ikke pga. den at jeg skulle
skifte bank.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-03-04 23:24

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> [...]
> en kunde Det er da lykkedes at få en særdeles god rente på
> kassekreditten, så det er ihvertfald ikke pga. den at jeg skulle

Jeg har været kunde i Bikuben > BG bank ca. fra fødslen (54 år) og har
altid føt mig godt behandlet. Hvorvidt deres netbank supporterer Mac
ville ikke være udslaggivende kriterium for at skifte bank. Nu har jeg i
sidste uge nævnt for min personlige rådgiver ved Trianglen i København,
at jeg ønsker at udnytte min Mac til netbank. Hun noterede min
bestilling uden at nævne, at det skulle koste noget. Så nu venter jeg
spændt på, hvad jeg får.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas Neumann

Dato : 05-03-04 08:11

> [...]
> at jeg ønsker at udnytte min Mac til netbank. Hun noterede min
> bestilling uden at nævne, at det skulle koste noget. Så nu venter jeg

Hvis du har en flink rådgiver så får du det gratis. Hvis din rådgiver
til gengæld holder sig til reglerne så kommer du til at punge ud. Lad os
ikke håbe det.

Ellers kan man stadig have to banker som jeg skrev til René.

Thomas

Fra : Thomas Neumann

Dato : 05-03-04 08:08

> [...]
> en kunde Det er da lykkedes at få en særdeles god rente på
> kassekreditten, så det er ihvertfald ikke pga. den at jeg skulle

Man kan da fint have to banker
Det har jeg - Sydbank hvor jeg får god webbank og Lån og Spar hvor jeg
får en lidt bedre rente. Og det koster intet at overføre penge imellem
de to, så det er ren fordel til kunden

Thomas

Fra : Lone Schmidt

Dato : 05-03-04 20:04

> [...]
> Det har jeg - Sydbank hvor jeg får god webbank og Lån og Spar hvor jeg
> får en lidt bedre rente. Og det koster intet at overføre penge imellem

Hej.

Jeg har før skrevet om netbank, og kan fortælle at jegnormalt er den
typiske "trofaste" kunde, der bliver hvor jeg er

Ikke desto mindre tvang jeg mig omsider (efter års betænkningstid!,
til at få konto hos Jyske Bank, udelukkende p.g.a. deres netbanks
suveræne understøttelse af Mac platformen. Og det har de vel at mærke
gjort fra starten , det er prisværdigt efter min mening

Nu er jeg virkelig taknemmelig at jeg tog mig sammen, Jyske netbank, er
næsten nemmere end Apple selv!

Brugervenligheden er dog lidt farlig, ved at man til sidst ikke gider
andet end netbank, og stille og roligt afvikler sine aktiviteter i den
oprindelige bank;-D

Derfor er jeg fortaler for at man i den situation, vælger flere banker,
og når de finder ud af at man også har en anden bank, bliver samtalen
pludselig meget behageligere......
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-03-04 00:25

Og jeg har fået "bank" i BG )

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11