Handle VVS online i Sverige eller Tyskland
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-03-04 11:42

Hej..

Er der nogle herinde der har erfaringer med at onlinehandel af VVS varer i
ovenstående lande ?

Evt. links vil modtages med glæde.

På forhånd tak

Kim

Fra : Niels Lyck

Dato : 06-03-04 11:56

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> Er der nogle herinde der har erfaringer med at onlinehandel af VVS varer i
> ovenstående lande ?

Jeg tror ikke der er så meget at vinde mht. prisniveauet, som er ganske
rimeligt mange (net-)steder i DK. I Sverige skal man ifølge mine erfaringer
være opmærksom på at de bruger andre standarder - ikke så mange tommer, men
kun, eller overvejende millimetermål på fittings.

Niels

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-03-04 16:14

"Niels Lyck" <remove_the_third_v_post@vvvfs.dk> wrote in message

> [...]
men
> kun, eller overvejende millimetermål på fittings.

Generelt bør der vel være de første 20 % pga. kursen hvis vi starter og
gætter på prisen er den samme.

Mht. gevind og sager er det ligegyldigt, jeg er på jagt efter en Ifø Ecotrap
opsamlingtank, som vejl. står til 11½ tusinde. Det billigste jeg har fundet
den til på nettet er 9000,- og endelig har jeg fiundet en forhandler som kan
sækge den til 8000,-

Joken er at de alle skal bestille den netop i Sverige, så hvis jeg kunne
hente kursen, og den alligevel skulle fragtes herned så ville alle være
glade, you see ?

Håber fortsat på evt. links til onlinebikse på den anden side af vandet.

Mvh.

Kim