Hercules 9800SE AIW fejl ved TV afspilning~
Fra : SnoopyDog

Dato : 04-03-04 00:02

Hej

Jeg har et problem med mit AIW kort.

Jeg kan kun se TV når jeg kører "Kanal-Surf" (altså alle de fastlagte
kanaler i preview).
Når jeg så vælger en af kanalerne i fuld størelse er der kun sne på
billedet.

Hjælp.

Jeg bruger AIW Multimedia Center v. 8.9.

Jeg har også installeret denne MS patch, det retter heller ikke mit
problem??

Hvad nu??

Fra : sharky

Dato : 08-03-04 23:47

> Når jeg så vælger en af kanalerne i fuld størelse er der kun sne på
> billedet.

Jeg har samme problem ved exhaustive search af kanaler, men det virker ved
fast search. Den finder dog ikke alle kanaler så. ATI kender også til
problemet, men mangler mere info om hvorfor det sker. Det virker nemlig fint
på NTSC, men ikke på PAL.

Hvis jeg først finder kanalerne med fast search, og derefter exhaustive
virker det ok, men kun indtil næste gang jeg starter MMC. Så er den gal igen
og jeg må indstille kanalerne igen. Ret irriterende.

http://www.ati.com/support/infobase/4265.html

Fra : SnoopyDog

Dato : 09-03-04 16:51

Yepper det er nøjagtigt det samme problem.

Tak for linket. Du giv mig lige besked hvis du får rettet dit problem. Jeg
vil så gøre det samme for dig