Crystal Report
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 03-03-04 22:11

Hej NG
Er der nogen her i gruppen der kan oplyse mig om,
hvorfor jeg ikke kan få Crystal Report til at arbejde
med Access 2000, jeg kører Windows XP
Er der evt. et sted hvor den kan hentes eller en
opdatering.
m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Gert Krabsen

Dato : 03-03-04 23:09

Tja, Crystal Reports fungerer normalt udmærket sammen med Access 2000
filer, om end det indimellem kan være hårtotteudrivende frustrerende at få
det til at gøre som man vil

Hvilken version af Crystal Reports bruger du, og hvilken 'metode'?
(crpe32.dll-api'et eller Designer 'modulet')

mvh
Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 04-03-04 10:17

Hej
Min version er: Product 4.6.1.0 CRW32 4.6.1.116
Det er den der ligger på CD.en med VB6.0
Jeg kan godt - lidt - få Access til at køre sammen med den, men
jeg tilgår databasen via en forespørgsel, og jeg får da også felterne
ud, men jeg har et felt med fornavn et felt med efternavn, og så
har jeg i forespørgslen lavet et sammensat felt: fornavn + efternavn =
Navn.
I alt andet køre det godt, men det felt kan jeg ikke få på min rapport.
m.v.h.
Ole J. Hansen
"Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> skrev i en meddelelse
newsr4a3s7o10p03yo@news.sunsite.auc.dk...
SNIP> Hvilken version af Crystal Reports bruger du, og hvilken 'metode'?

Fra : Gert Krabsen

Dato : 04-03-04 22:03

Hvad er den eksakte formulering af din sql - eller af feltet i CRW?

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk