Hvilken popgruppe
Fra : Jackie

Dato : 03-03-04 17:18

Hey

Jeg har et spørgsmål angående sangen "The first cut is the deepest" (Eller
hvad den nu præcist hedder). Har hørt en version med Sheryl Crow og
tidligere en version med Cat Stevens.
Jeg mener at have hørt en version med et popband fra 80'erne, men synes ikke
jeg kan finde den på nogen albums eller på nettet?

Hygge
Jackie

Fra : Kenneth

Dato : 03-03-04 17:54

den er da vist oprindeligt med Rod Stewart eller.........
Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 18:08

> den er da vist oprindeligt med Rod Stewart eller.........

Den er oprindelig med Cat Stevens. Hvorefter Stewart lavede sin version en
gang i halvfjerdserne ( efter min mening den bedste ). Desuden har som nævnt
Sheryl Crow, lavet sin version.

Haddaway forsøgte sig også med den, på albummet "Drive", men det er en gang
tam disco-pop.

Nogen der kender flere ??

Jan Rysz

Fra : Adonai

Dato : 03-03-04 20:59

Jan wrote:

> Den er oprindelig med Cat Stevens. Hvorefter Stewart lavede sin version en
snip
> Nogen der kender flere ??

Norma Frazier
Judy Mowatt

lovers reggae
mvh
Esben I.

Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 03-03-04 23:23

> Nogen der kender flere ??
>
> Jan Rysz

P.P. Arnold (60'erne)

- Claus

Fra : Brian

Dato : 04-03-04 11:31

"Jan" <nyheder(at)rysz(dot)net> skrev:

> Nogen der kender flere ??

P.P. Arnold
Koobas
Love Affair
Brian Keith
Ros Stewart
Papa Dee
Sheryl Crow

Mvh. Brian

Fra : Jackie

Dato : 03-03-04 18:11

"Kenneth" <kenneth.hougaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> den er da vist oprindeligt med Rod Stewart eller.........
> Kenneth

Kendte også hans version ved eftertanke, men en anden kilde fortalte mig det
svar jeg ledte efter:

Papa Dee - The First Cut is the Deepest

Hygge
Jackie