Island
Fra : Klaus Christensen

Dato : 03-03-04 11:13

I løbet af året skal jeg til Island og dykke, men jeg er på herrens
mark i forhold til de praktiske ting. Gode råd og erfaringsdeling
modtages med tak

KC

kc@kcdk.com

Fra : Klaus Christensen

Dato : 03-03-04 13:53

Næsten samme tid jeg postede spørgsmålet modtog jeg Xray fra
www.bluehorizons.com med mange svar.

Desværre fik jeg absolut ikke mindre lyst til rejsen

KC

Fra : Klaus Christensen

Dato : 03-03-04 13:54

www.bluehorizons.dk (ikke .com)