LaCie DVD FireWire drives profile
Fra : Steen Larsen

Dato : 03-03-04 09:11

Hej,

Er der nogen der ligger inde med denne. Den kan ikke længere hentes hos
LaCie og jeg skulle lige teste den med et NEC ND 2500.

Fra : Morten

Dato : 03-03-04 10:06

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> Er der nogen der ligger inde med denne. Den kan ikke længere hentes hos
> LaCie og jeg skulle lige teste den med et NEC ND 2500.

kig i din mail.

Jeg har iøvrigt købt et DVR-107D, men det identificerer sig som "DVD
RW DVR-107D" og ikke som "DVD-RW DVR-107D", så lacie's krypterede
"DRDeviceProfileData" nøgle kan desværre ikke kvalificere det som
vendor supported og dermed virke i iApps - however drevet virker fint
i toast, iApps (bortset fra iDVD), Retrospect osv med en drprofile
genereret af patchburn. Jeg har osse prøvet at ændre "DVD RW"
strengen til "DVD-RW" i lacie profilen men så passer den krypterede
DRDeviceProfileData tag ikke længere til drevet.

Når jeg får taget mig sammen til at flytte det til en PC vil jeg
flashe det med en nyere Pioneer firmware (nu 1.05), og se om det
ikke ændrer ID'en fra "DVD RW" til "DVD-RW".

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Steen Larsen

Dato : 03-03-04 11:50

Morten wrote:

> [...]
> flashe det med en nyere Pioneer firmware (nu 1.05), og se om det
> ikke ændrer ID'en fra "DVD RW" til "DVD-RW".

Tusind tak.

Fra : Steen Larsen

Dato : 03-03-04 13:44

Steen Larsen wrote:

> Tusind tak.

Jeg kan så oplyse at drevet ikke virker med Retrospect 5.0 men med 5.1
virker det via Costum Configuration.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-03-04 12:07

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen der ligger inde med denne. Den kan ikke længere hentes hos
> LaCie og jeg skulle lige teste den med et NEC ND 2500.

Tjek på versiontracker...

--
Mvh.
René Frej Nielsen