Da Hype - suk
Fra : Søren Rohde

Dato : 02-03-04 21:17

P3 voldspiller jo Junior Jacks nummer Da Hype, som desværre ikke er blevet
bedre af at Hr.Smith er kommet med. Lidt det samme der skete med den ellers
gode Take Me With You med Cosmos, da der kom sang på - var det ikke selveste
Andy Roachford?

Nåmen P3 værterne lader ikke chancen gå fra sig til at fortælle at Mr. Smith
jo kommer fra The Cure, og blablabla.... Det der undrer mig er at det ikke
en eneste gang er blevet nævnt hvor nummeret egentlig kommer fra. Nemlig fra
ingen ringere end Bobby "O" Orlandos "I´m So Hot For You" fra starten af
firserne. Måske jeg ikke har hørt radio nok, men de plejer da at spille
originalen - gør de ikke? Det kunne da være sjovt med lidt Bobby "O" i
radioen - det har vi ikke haft siden Peer Kaae blev uvenner (?) med DR.

Mvh. Søren Rohde

Fra : Martin

Dato : 02-03-04 22:59

Hejsa

"Søren Rohde" <fam_rohde@stofanetVÆK.dk> wrote in message

> [...]
> originalen - gør de ikke? Det kunne da være sjovt med lidt Bobby "O" i
> radioen - det har vi ikke haft siden Peer Kaae blev uvenner (?) med DR.

Åhja, det kunne skam være rart at høre nogle af alle de gode Bobby O-numre
igen.
Både dem han har puttet sit eget navn på, og dem han har "haft en finger med
i spillet" på.

New Order - Blue Monday
Divine - Love Reaction
Pet Shop Boys - West end girls
Pet Shop Boys - One More Chance.
Og en masse andet godt :)

More power to Bobby O, the grand ol' man

/Martin
en 80'er italo-pop/pop-glad årgang 81 :)

Fra : Søren Rohde

Dato : 03-03-04 21:00

"Martin" <tmm@CUTtrutter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen.
> Både dem han har puttet sit eget navn på, og dem han har "haft en finger

Jeg vidste sgutte at Bobby "O" havde noget at gøre med NO....? Såvidt jeg
vidste var BM produceret af Arthur Baker, men jeg tager måske fejl.

Er der iøvrigt nogen der har hørt noget til Bobby´s nyere produktioner?
Såvidt jeg ved har han startet Reputation (!) Records, men jeg har ikke
rigtig kunnet finde ud af mere.

Mvh. Søren

Fra : Martin

Dato : 04-03-04 10:54

Hejsa

> Jeg vidste sgutte at Bobby "O" havde noget at gøre med NO....? Såvidt jeg
> vidste var BM produceret af Arthur Baker, men jeg tager måske fejl.

Uhm, Det lyder dælme i hvert fald som om at det er et rip-off, hvis det ikke
er Bobby.
Mindes faktisk at det var i forbindelse med at jeg hørte Divine - Love
Reaction, og synes at den mindede lige lovlig meget om Bobby O, at jeg ville
søge lidt på google om det, og fandt faktisk ud af at han også havde haft en
finger med i så meget andet. Bl.a. også NO.
kig evt. her. Der står faktisk en masse godt om NO.
http://www.worldinmotion.net/neworder/biography/history/1993.htm

(Hmm, der står faktisk at det er Arthur Baker, der havde en finger med i
spillet på BM.
Kanske jeg bare har fået læst det lidt for hurtigt ?)

> Er der iøvrigt nogen der har hørt noget til Bobby´s nyere produktioner?
> Såvidt jeg ved har han startet Reputation (!) Records, men jeg har ikke
> rigtig kunnet finde ud af mere.

Uh, er den gamle ged startet igen ?
Det må jeg da vist hellere lige få kigget lidt på.

Mvh
Martin