Tooltiptext
Fra : Dan

Dato : 02-03-04 18:32

Der er lige et hurtigt skud mere. Den tooltiptext som kan anvendes i en
textbox kommer kun ud i en lang linje. Men jeg har en del at skrive og har
derfor brug for mange linjer. En der har et tip?
MVH
Dan

Fra : Neo

Dato : 03-03-04 14:41

"Dan" <2@ludvigs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> textbox kommer kun ud i en lang linje. Men jeg har en del at skrive og har
> derfor brug for mange linjer. En der har et tip?

jeg er ikke helt sikke på at jeg har forstået spørgsmålet korrekt, men hvad
med:

"tekst" & vbcrlf & "mere tekst" & vbcrlf & "endnu mere tekst"

giver følgende:

tekst
mere tekst
endnu mere tekst