Udskrivning
Fra : Dan

Dato : 02-03-04 18:17

Jeg skal til programere udskrivningen af det jeg har i mit program. Noget
kommer fra en database og andet skal den hentes fra selve formen. Der skulle
vel ikke være en venlig sjæl med lidt hjælp? For her giver jeg op. Den
skriver jo alt ud også baggrundsfarve og det er ikke meningen.
MVH
Dan

Fra : Steen Gellett

Dato : 02-03-04 20:22

"Dan" <2@ludvigs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vel ikke være en venlig sjæl med lidt hjælp? For her giver jeg op. Den
> skriver jo alt ud også baggrundsfarve og det er ikke meningen.

Bruger du printscreen ???

Du skal bruger Printer.xxxxxx

Prøv at skrive Printer. i din form så får du alle kommandoer vist
Husk punktum efter Printer !!

Fra : Dan

Dato : 03-03-04 17:45

Jeg har prøvet en del. Så kommer baggrundsfarve og knapper med ud. Og det
man ikke kan se kommer ikke med ud. Det er kun tekten jeg vil have.
Det kan ikke passe, at der ikke er en der har lidt kode til at starte med:)
Bare så jeg selv kan bestemme hvad der skal printes ud.
MVH
Dan

Fra : Steen Gellett

Dato : 03-03-04 20:33

> [...]
med:)
> Bare så jeg selv kan bestemme hvad der skal printes ud.

Hvad mener du.............her i gruppen hjælper vi gerne, men vi aner jo
ikke hvad det er du vil have printet ud...........kom selv med lidt kode
så skal vi gerne hjælpe med lidt print-kode

Fra : Dan

Dato : 03-03-04 22:14

Det jeg gerne vil have printet ud er. De labels jeg har lagt på min form, og
nogle tekstfelter. Så alle informationerne skulle jeg kunne hente fra
formen. Jeg har prøver denne "form1.printform" den virker fint bortset fra
at den kun tager det der er er synlig og så tager den også baggrundsfarven
med, med det resultat at, der kommer et helt sort stykke A4 paprir ud.:((
Hvad er det for kode du vil have??

Fra : preben nielsen

Dato : 03-03-04 22:19

"Dan" <2@ludvigs.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet en del. Så kommer baggrundsfarve og knapper med
ud. Og det

Nej, du har stadig ikke prøvet Printer.xxxxx som tidligere
foreslået. Det du vil udskrive kan du udskrive og styre via
Printer objektet.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk