Hårdt at være en gammel bøsse
Fra : Paro

Dato : 02-03-04 15:39

Det er hårdt at blive gammel og være bøsse, specielt hvis man føler glæde ved
skønne unge mænd:

http://www.panbladet.dk/artikel/155

/paro

Fra : Ole Olsen

Dato : 02-03-04 17:18

"Paro" <paro.geo@yahoo.com> wrote in news:c226ah$42q$1@sunsite.dk:

> Det er hårdt at blive gammel og være bøsse, specielt hvis man føler
> glæde ved skønne unge mænd:

Det er vel ikke noget unikt for bøsser? Det kan vel være hårdt for alle at
blive ældre og stadig begære en ung, smuk partner? Problemer med
omgivelsernes (manglende) accept og/ eller at opnå det begærede objekt er
vel ikke væsensforskellige?

Mvh.
Ole O.

Fra : Henri Gath

Dato : 02-03-04 20:01

"Ole Olsen" <OO@snabel.af> skrev i en meddelelse

> [...]
> blive ældre og stadig begære en ung, smuk partner? Problemer med
> omgivelsernes (manglende) accept og/ eller at opnå det begærede objekt er

Nu er bøsser jo generelt ret selvoptagede...........................

Fra : Ole Olsen

Dato : 02-03-04 20:47

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> wrote in

> Nu er bøsser jo generelt ret selvoptagede...........................

Generelt er alle generaliseringer forkerte, inklusive denne....

Mvh.

Ole O.

Fra : vadmand

Dato : 02-03-04 23:35

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Olsen" <OO@snabel.af> skrev i en meddelelse

> Nu er bøsser jo generelt ret selvoptagede...........................

Alle der generaliserer er idioter.

Per V.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-04 23:44

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev :

>Alle der generaliserer er idioter.

Nu generaliserer du...

med venlig hilsen
Knud

Fra : vadmand

Dato : 03-03-04 00:33

> Nu generaliserer du...

Netop.

Per V.

Fra : K.M.

Dato : 08-03-04 15:30

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Olsen" <OO@snabel.af> skrev i en meddelelse

> Nu er bøsser jo generelt ret selvoptagede...........................

se her www.leech.dk/drunkpartygirls.jpg

K.M.

Fra : PerX ...

Dato : 02-03-04 20:53

In article <c226ah$42q$1@sunsite.dk>, paro.geo@yahoo.com says...
> Det er hårdt at blive gammel og være bøsse, specielt hvis man føler glæde ved
> skønne unge mænd:

Det er også hårdt at blive gammel og være hetro, specielt hvis man føler
glæde ved unge kvinder.

Fra : Andropov

Dato : 02-03-04 21:04

Perx skrev:

> [...]
> skønne unge mænd:

>Det er også hårdt at blive gammel og være hetro, specielt hvis man

Ja, hvis man er til 2 på 20 i stedet for 1 på 40. Det vist kun Per
Pallesen og Eddie Skoller og den slags filmstjerner der har held med
den slags :)

Fra : PerX ...

Dato : 06-03-04 00:23

In article <df29e838.0403021203.61e5f783@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> føler
>
> Ja, hvis man er til 2 på 20 i stedet for 1 på 40. Det vist kun Per
> Pallesen og Eddie Skoller og den slags filmstjerner der har held med
> den slags :)

Jeg er villig til at nøjes med en på 27 *G*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-03-04 23:43

[Paro | Tue, 2 Mar 2004 15:38:41 +0100]

>Det er hårdt at blive gammel og være bøsse, specielt hvis man føler glæde ved
>skønne unge mænd:

Jo, men er der ikke noget skævt og utilfredsstillende ved at evigt
sværge til den evige ungdom?

Jeg indrømmer gerne at vi jo har nogle unge gutter at lege sexlege med,
men det er jo kun det det er - sex og venskab. Kærlighed har jeg med
Nicolai, og kun ham.

Et parforhold fungerer bedst mellem ligeværdige partere, og en man på 50
og en gut på 20 vil altså uhyre sjældent kunne bruge det til at styrke
deres parforhold.

>http://www.panbladet.dk/artikel/155

Selvfølgelig har mange unge bøsser lidt kort lunte overfor mange ældre
bøsser; men hvis jeg også selv kigger tilbage på den gang jeg var ganske
ung forstår jeg det godt - hvad jeg dog ikke fik af tilbud fra
voksne/gamle mænd.

Så mit råd må være at de unge var lidt mere tolerante, men i særdeleshed
at de voksne/gamle fik øjnene op for at en smuk ung krop langtfra var
alt - at der er personen bag som man skal danne et parforhold med.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk