Belli-konspiration
Fra : Anders

Dato : 02-03-04 14:34

Hej

Jeg er af den overbevisning at Tue West i virkeligheden slet ikke eksistere.
Det er blot Peter Belli, der har klædt sig ud. Jaja, kald det bare "langt
ude", men nu har jeg offentliggjort det og det sætter forhåbentligt en
kædereaktion af afsløringer igang. Hvis i ser min dødsannonce: "Sov stille
ind under under et afsnit af Krøniken", eller "Blev taget fra os i en
stearinlysulykke", eller "Er blevet hevet bort fra os efter en ulykke under
fletning af et pilehegn", så ved I herinde at jeg er blevet myrdet af Peter
Bellis hemmelige enhed af elitesoldater, der beskytter hans image, pga min
afsløring.

Mvh Anders

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-03-04 15:10

Anders skrev :
> [...]
Peter
> Bellis hemmelige enhed af elitesoldater, der beskytter hans image, pga min

Har du prøvet at henvende dig til Kolbøttefabrikken, måske kan de hjælpe dig
?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- hvor meget porto skal der på en brevdue ?

Fra : Anders

Dato : 02-03-04 15:18

> [...]
> under
> Peter

> Har du prøvet at henvende dig til Kolbøttefabrikken, måske kan de hjælpe

Nej, men tak for tippet

/anders

Fra : --BS--

Dato : 02-03-04 17:08

"Anders" <andersvalenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "langt
> stille
> min

> dig
>
> Nej, men tak for tippet
>
> /anders

Jeg tror at det er alle dem fra Gramsespektrum der er inde i Tue West - det
lyder hvertfald som en joke når han synger......

Godt at mange af hvor tids pladeselskaber blot spytter hits ud og ikke
satser på noget der kan holde i mange år - på den måde har vi sluppet
billigt for alt lige fra Christian fra bIG bROTHER til Tue West fra
P3........

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 02-03-04 23:55

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at det er alle dem fra Gramsespektrum der er inde i Tue West -
det
> lyder hvertfald som en joke når han synger......

Hørt!

---

Fra : TDJ

Dato : 02-03-04 17:02

"Anders"
> [...]
Peter
> Bellis hemmelige enhed af elitesoldater, der beskytter hans image, pga min

Jeg troede jeg var den eneste der nærede mistanke til Bellis utvivlsomme
rollo i dette maske spil. I første omgang mistænkte jeg rumvæsner, men Belli
er jo langt mere oplagt, ja. Frygt ej "Anders", vi har skabt
vidnebeskyttelses program. Du går under jorden med en ny identitet, indtil
verden er klar til en afsløring af så katastrofal karakter.

Frygt ej, sandheden er der ude...

Mr.X

Fra : Mads

Dato : 02-03-04 19:03

>SNIP
>I første omgang mistænkte jeg rumvæsner.
>SNIP

Og med god grund, Er sikker på at Belli ER et rumvæsen, og samme "ting" som
Tue, er der måske nogen der har set de 2 på samme tid, på samme sted ??

--

ROCK ON !
www.rocknation.dk

Fra : Adonai

Dato : 02-03-04 21:37

Mads wrote:

> Og med god grund, Er sikker på at Belli ER et rumvæsen, og samme "ting" som
> Tue, er der måske nogen der har set de 2 på samme tid, på samme sted ??

Tue Hvem ?

mvh
Adonai

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-03-04 20:06

TDJ wrote:

> Jeg troede jeg var den eneste der nærede mistanke til Bellis
> utvivlsomme rollo i dette maske spil. I første omgang mistænkte jeg

Rollo og King? Rystende!

Ole Thomsen

Fra : Mads Breddam

Dato : 02-03-04 20:01

> Det er blot Peter Belli, der har klædt sig ud. Jaja, kald det bare "langt

Du mener vel "Peter Belli" ? Jeg går ud fra at du kender sandheden om "Peter
Belli"....

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Andropov

Dato : 08-03-04 18:36

"Anders" <andersvalenFJERN@mail.dk> wrote in message news:<40448d72$0$274

> [...]
> Bellis hemmelige enhed af elitesoldater, der beskytter hans image, pga min

Stemmen lyder meget som Peter Belli. Men det vist også alt. Teksterne
er noget mere poesiagtige og. Dog kan de virke noget flagrende.
Sebastian har sammenlignet sig selv med Tue West. Men vil mene at Tue
West stadig har noget at lære i forhold til Sebastian eller C. W.
Jørgensen for den sags skyld.
Alligevel er Tue West en af de bedste tekstforfattere blandt den yngre
generation.