Billigt hotel i Dublin?
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 02-03-04 14:23

Halløjsa..

Jeg skal med en ven til England & Irland i slutningen af Marts og vi har
tænkt os at overnatte en enkelt nat i Dublin. Efter intensiv efterforskning
har jeg fundet et centralt og rimelig ok hotel i London med bad & toilet på
værelset til 230,- pr. overnatning (pr. person) i twin room, inkl.
morgenmad - det behøver ikke være nær så billigt i Dublin, men kender i
nogle hoteller dér, hvor man kan overnatte i twin room for 300-350 DKR pr.
nat/person, gerne i nærheden af Temple Bar?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 02-03-04 14:54

> [...]

> nogle hoteller dér, hvor man kan overnatte i twin room for 300-350 DKR pr.
> nat/person, gerne i nærheden af Temple Bar?

Kan I ikke bare tage et dobbeltværelse? Det er tit billigere.

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 02-03-04 15:32

"Rasmus Lundbye" <ras_lund@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> efterforskning
> på

> Kan I ikke bare tage et dobbeltværelse? Det er tit billigere.

På de fleste hoteller jeg har kigget på er raterne for Twin og Double nu
stort set de samme, så det er vist ikke det, der gør den store forskel.. Men
først og fremmest skal jeg jo finde et hotel i nævnte prisklasse, og det har
jeg altså ikke fundet endnu, såå...

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 02-03-04 16:00

"Thomas Frandzen" wrote:

> [...]
Men
> først og fremmest skal jeg jo finde et hotel i nævnte prisklasse, og det

Ok. Jeg er desværre ikke Dublinekspert, så kan ikke hjælpe så meget.

Min erfaring andre steder fra var bare, at det tit kan være noget sværere at
støve et twinrum op end et dobbeltværelse. Og så er de oven i købet af og
til dyrere.

Det var det jeg mente.

Håber nogen kan hjælpe dig.

Fra : HT

Dato : 02-03-04 23:29

> efterforskning
> på

> Kan I ikke bare tage et dobbeltværelse? Det er tit billigere.

Et dobbeltværelse har som regel 1,5 sengbredde og 1 madras hvor twinbed er 2
selvstændige senge der kan stå ved siden af hinanden eller adskilte !

vh ht

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 03-03-04 11:19

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message
> [...]

> nogle hoteller dér, hvor man kan overnatte i twin room for 300-350 DKR pr.
> nat/person, gerne i nærheden af Temple Bar?

Er det her en mulighed?

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 03-03-04 12:33

"Rasmus Lundbye" <ras_lund@hotmail.com> wrote in message

> "Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message

> efterforskning
> på

> Er det her en mulighed?

Doh!!!

Nu med link:
http://www.abbey-court.com/

Fra : Kasper Møller

Dato : 06-03-04 18:28

Thomas Frandzen wrote:
> [...]
> billigt i Dublin, men kender i nogle hoteller dér, hvor man kan
> overnatte i twin room for 300-350 DKR pr. nat/person, gerne i

Eventuelt et hostel? www.hostelseurope.com
Jeg har selv boet på Avalon House, som ligger meget centralt og der er en
meget god stemning.