Et link til forhandlere af ulovlige dele e~
Fra : Cabdriver

Dato : 02-03-04 14:24

Er der nogen der kan hjælpe med et link til ulovlige dele.

Jeg skal bruge en udstødning til en Derbi Senda R

Thomas

Fra : Johnny

Dato : 02-03-04 15:09

www.scooter-racing.dk www.speed-line.dk www.msp-tuning.dk www.kgi.dk

Fra : Cabdriver

Dato : 02-03-04 16:47

Tak for linkene, men der var desværre ingen af dem der havde det jeg skulle
bruge.

ER der nogen der kender andre link til tun dele til Derbi senda.

Fra : HpeA

Dato : 02-03-04 17:01

Hejsa´

www.Metra.dk !

Fra : Johnny

Dato : 02-03-04 17:49

www.metrakit.dk virker nu bedre ved mig :)

Fra : Cabdriver

Dato : 02-03-04 18:28

Den virker også bedre her

Men 3000 for en udstødning, så kan jeg lige s godt købe en brugt scooter

Takker for alle linkene med der er ikke nogle af dem der har en udstødning
jeg kan bruge/vil betale.

Der ligger en polini forhandler i Padborg. Er der nogen der har et link til
dem??

Thomas

Fra : Johnny

Dato : 02-03-04 19:08

> Den virker også bedre her

Hehe :)

> Men 3000 for en udstødning, så kan jeg lige s godt købe en brugt scooter

:-/ Ja tak, det var dyrt!

> [...]
> jeg kan bruge/vil betale.
> Der ligger en polini forhandler i Padborg. Er der nogen der har et link

Er det den lige ved Poetzch og Otto Duborg?
http://www.motoline-racing.com/

Eller det den i Kruså du tænker på?
http://www.polinimotori.dk

Fra : Gilbert{5750}

Dato : 02-03-04 18:47

"Cabdriver" <thomas-madsen@snabelamidtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan hjælpe med et link til ulovlige dele.
>
> Jeg skal bruge en udstødning til en Derbi Senda R
>
> Thomas

ikke at jeg kan se de har det men hvad med
http://www.motoline-racing.com/
http://protunahandels.de/ T.Hansen i Tyskland
hilsen Gilbert
der stadig mangler sin T-Rex JY197