Drypvander og Aut. vindue oplukkere til dr~
Fra : H.S.

Dato : 02-03-04 13:08

Hvor købes disse billigst ?

Er der nogen steder der er billigere end andre, evt på nettet ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 03-03-04 12:20

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor købes disse billigst ?
>
> Er der nogen steder der er billigere end andre, evt på nettet ?

> Henrik
> Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
> http://www.hstrading.dk/

Jeg købte et drypvandingsanlæg til drivhuset sidste år i Bilka til 299,-
normal pris 499,-
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : H.S.

Dato : 03-03-04 12:51

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg købte et drypvandingsanlæg til drivhuset sidste år i Bilka til 299,-
> normal pris 499,-

hmmm jeg må holde øje med bilka avisen.... de må da snart begynde at have
'have' tingene fremme ?