Andet multimedie
InDesign: Lænke til et tekstdokument skal ~
Fra : Carsten

Dato : 01-03-04 23:22

Hej!

Jeg importerer noget tekst fra et Word-dokument!
Dermed bliver der lavet en lænke til dokumentet!

Hvordan ophæver jeg denne lænke, så der IKKE er lænke, men derimod blot en
slags "integreret tekst" - uden lænke - li'som man blot opretter en
tekstboks!

(Hvis jeg åbner lænke og sletter lænken - så slettes alt teksten jo også)

Hilsen
Carsten

carjuntho(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com

Hvis du vil svare mig:
Fjern alt tekst i parentesen i mail-adressen!

If you wanna send me a mail:
Remove all text in the brackets in my mail-address!

sgftr690602

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-03-04 23:53

Carsten skrev:

> (Hvis jeg åbner lænke og sletter lænken - så slettes alt
> teksten jo også)

Det forstår jeg ikke. Hvis jeg fjerner lænken til et *.doc-dokument i
sidemenuen til Lænker-menuen, så forsvinder teksten i InDesign-dokumentet
ikke. Hvilken version af InDesign er der tale om?

> Hilsen
> Carsten

[Snip mega-signatur]

Det ville være rart, hvis du snart fik læst og indrettet din signatur
efter retningslinierne på: <http://usenet.dk/netikette/signatur.html>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Carsten

Dato : 02-03-04 13:37

JA det er lidt underligt! For det gør den her!
Min version er 2.0 DK