Nyt menu script?
Fra : Dan

Dato : 01-03-04 23:13

Hej

Er der nogen der kender et sted hvor man kan hente et menu script der minder
om menu scriptet på http://www.mercuriurval.com ?

Tak.

Dan

Fra : Mads Bahrt

Dato : 01-03-04 23:36

Dan wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan hente et menu script der minder
> [...]
Det virker som om du søger hjælp med javascript og ikke med java. Disse
har ikke andet med hinanden at gøre end et enslydende navn. Kig derfor i
gruppen news://dk.edb.internet.webdesign.clientside/ i stedet.

MVH
Mads

Fra : Dan

Dato : 02-03-04 00:10

Tak Mads - jeg spørger lige der i stedet.

Dan