De kønne piger og Oscar.
Fra : Jens K

Dato : 01-03-04 22:08

Lidt sjovt som sådan nogle skuespillere man i starten kun synes er
rigtig smukke, men ikke de store skuespillere alle vinder Oscarpriser.

Eks. har Jennifer Connelly, Angelina Jolie, Charlize Theron, Kim
Basinger, Catherine Zeta-jones, (med flere )alle vundet en Oscar.

ALle nogen jeg så som "pyntedukker" i starten i hvert fald..

Fra : Kenneth F.

Dato : 02-03-04 08:24

Måske for de deres skuespiller præstationer imponerede puplikum, og derfor
får de Oscarpriser!

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 02-03-04 08:55

"Kenneth F." <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Måske for de deres skuespiller præstationer imponerede puplikum, og derfor
> får de Oscarpriser!

Nu er det jo ikke publikum der uddeler priserne, men Akademiet, og da de på
en eller anden måde er proffesionelle, ser de nok tingene på en lidt anden
måde.

Og så har Judi Dench, Kathy Bates og Frances McDormand også vundet priser -
så man behøver ikke engang starte sin karriere som yndig sild for at vinde.

Fra : Jens K.

Dato : 02-03-04 15:29

On Tue, 2 Mar 2004 08:55:07 +0100, "Jørgen Flainard"
<smallerb@hotmail.com> wrote:

> [...]
>så man behøver ikke engang starte sin karriere som yndig sild for at vinde.

Absolut heller ikke min pointe.
Jeg synes bare det var bemærkelsværdigt at piger som er ekstremt kønne
også kan spille rigtigt godt skuespil. Man kunne ellers tro at de ofte
blev pga deres udseende fremfor talent, men det har de så modbevist.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-03-04 18:50

> Absolut heller ikke min pointe.

helt med på hvad du mener - de har både udseende OG talent med sig - damn
nogle øjne Kidman har nu hun står der og poserer på den røde løber - oven i
det fyrer hun nogle fantastiske roller af sig.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 03-03-04 22:13

> helt med på hvad du mener - de har både udseende OG talent med sig - damn
> nogle øjne Kidman har nu hun står der og poserer på den røde løber - oven
> det fyrer hun nogle fantastiske roller af sig.

Hun er kedelig af udseende, men er en dygtig skuespillerinde.
Den smukkeste kvinde jeg så på den røde løber, var Jennifer Garner!

Fra : PerX ...

Dato : 07-03-04 20:42

In article <40464a74$0$207$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, "Mr. Bad
Guy" <@> says...
> "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hun er kedelig af udseende, men er en dygtig skuespillerinde.
> Den smukkeste kvinde jeg så på den røde løber, var Jennifer Garner!

Og hun virkede også meget glad - som hun nød at stå der. Nogen af de
andre så ud som de var ved at falde i søvn.

Fra : Kenneth F.

Dato : 03-03-04 21:14

Men jeg tør godt vædde på at hvis alle puplikums ikke kunne fordrage dem, så
ville de ikke få
Oscars.