Skruetrækker og Pro-tastatur?
Fra : Michael Petersen

Dato : 01-03-04 21:40

Mit Pro-tastatur trænger gevaldigt til en rengøring og jeg ville gerne
skrue det fra hinanden. Så vidt mine dårlige øjne kan se, er det
bittesmå torx-skruer der sidder bag på. Jeg har efterhånden investeret i
adskillige bitssæts (bl.a. et der hed EDB-skruetrækkersæt...), men jeg
kan ikke få fat på en der er lille nok. En 6'er (T6 hedder det vist) er
for stor, men i alle de byggemarkeder m.m. jeg har været i er 6'eren det
mindste man kan få.

Derfor: Nogen der ved hvor man kan få det rette værktøj til
Pro-rengøring??

Mvh, Michael Petersen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-03-04 23:43

Hej Michael

Du kan prøve i ALDI... Forrige uge havde de som et tilbud et
'finmekaniker værktøjssæt' til 39,95kr.. I den er der nogle meget små
torx skruetrækkere sammen med nogle andre gode ting - bits-and-pieces...
Det er da muligt, at de har flere af dem endnu. Bor du i Århus, så prøv
den i Grønnegade eller den store på Silkeborgvej.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Morten

Dato : 02-03-04 00:11

Michael Petersen <micFJERN@reflect>

> Derfor: Nogen der ved hvor man kan få det rette værktøj til
> Pro-rengøring??

isenkræmmeren i vestergade (KBH K) har, eller kan skaffe hvis du nupper dit
keybord med derind

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-03-04 08:26

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
> mindste man kan få.
>
> Derfor: Nogen der ved hvor man kan få det rette værktøj til

Der er IKKE en Torx - men derimod en Unbraco i 1.27

Fåes i Johannes Fog i Lyngby til 6,-

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Michael Petersen

Dato : 02-03-04 15:20

> Der er IKKE en Torx - men derimod en Unbraco i 1.27
>
> Fåes i Johannes Fog i Lyngby til 6,-

Tak for info Du har ret - det er nu afprøvet.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-03-04 15:50

> Tak for info Du har ret - det er nu afprøvet.

No problem. Har selv haft sådan en fætter skilt ad 100%

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling