Følg min kur online :)
Fra : peet_dk

Dato : 01-03-04 19:23

Well fik endlig taget mig sammen til at så sat noget diagram på min vægt...

www.peet.dk/slank

Det går den rigtige vej, har været igang med at tabe mig siden i sommers...
Tør slet ikke tænke på hvad min vægt var på dengang. Da jeg allerede har
tabt mig en del før jeg begyndte i motionscentret...

Og: Ja, ja. Jeg ved godt den sikkert ikke bliver ved i samme niveau, men
syntes nu det er meget godt med et billede på hvordan det går. Kurven bliver
så justeret ind efterhånden som jeg bliver vejet igen og igen, og "gætte"
vægttabet bliver justeret ind efter det.

Teksten er noget jeg bare lige hurtigt har skrevet.

Sig til dig selv DU VIL tabe dig, og du taber dig!
Spis hvad du vil! Bare du får forbrændt mere end du indtager
Lad somom der ikke er et alternativ til at tage en tur i motionscentre ALLE
hverdage. Også selvom du har hovedpine!

--
peet_dk was here
http://www.peet.dk

Fra : Nyrup

Dato : 01-03-04 22:08

STORT TILLYKKE !!!!

Men jeg synes du glemmer en vigtig ting I alt det her ..."psyken"... 30% Af
dit vægttab kommer fra din træning ... de 70% kommer fra det du IKKE
spiser... med andre ord: Pas på du ikke køre surt i alt den hårde træning..
når det som er mest vigtige er at du begynder DAGLIGT at indtage flere
grøntsager istedet for brød/ris og pasta.

Men STORT TILLYKKE!..jeg kan mærke at din begjstring er virkelig stor og at
det VIL lykkes for dig at tabe mere ....hvor meget afhænger af om du er
villig til også at ændre kost-vaner.

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 07:25

On Mon, 1 Mar 2004 22:07:44 +0100, "Nyrup"
<poulnyrups@tagedetteud_hotmail.com> wrote:

> [...]
>dit vægttab kommer fra din træning ... de 70% kommer fra det du IKKE
>spiser... med andre ord: Pas på du ikke køre surt i alt den hårde træning..

Det siger ALLE, du KAN hvis du VIL. Og jeg VIL træne fordi jeg VED det er det der skal til. Har da holdt ved med den hårde træning over ½år.