Gulvtæppe fnuller
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 01-03-04 17:36

Vi er ved og skifte gulvtæpper, og når vi hiver de gamle tæpper er der en
hel masse fnuller dvs noget af bagsiden bliver siddende på gulvet.
Er der nogen nem måde og fjerne dette på, eller er det kun spartelen der
dur?

MVH
Henrik

Fra : Vittrup

Dato : 03-03-04 09:54

Du må i gang med spartel eller måske skovl !!! Hvis det ikke sidder meget
fast kan det måske støvsuges...

Søren
www.audioteket.dk

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 03-03-04 14:34

ØV
Nå men mange tak Søren

Henrik

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 03-03-04 15:23

I news:4043662e$0$27440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk <Henrik G Nielsen>
<HLT2FJERN@HUSKES.DK> skrev:

> [...]
> gulvet.
> Er der nogen nem måde og fjerne dette på, eller er det kun spartelen

Har netop i dag lavet samme nummer. Jeg brugte gulvskrubbe til at fjerne
de 'tykke' plamager. Resten kunne faktisk gnubbes af med skosålen. Måske
er jeg bare heldig :)

mødes med en gunstig lejlighed....