Musikpolitiet
Fra : Tom Andersen

Dato : 01-03-04 15:27

Det slår mig, at omkvædet til Tue West's "en sang om kærlighed" minder en
del om starten på Tommy Seebachs klassisker "Disco tango a la carte" -
ellers en glimrende sang fra Tue

Mvh. Tom

Fra : Jacob E.

Dato : 01-03-04 18:33

Tom Andersen wrote:
> Det slår mig, at omkvædet til Tue West's "en sang om kærlighed" minder en
> del om starten på Tommy Seebachs klassisker "Disco tango a la carte" -
> ellers en glimrende sang fra Tue

Jeg er godt nok ikke enig i din sammenligning med "Disco Tango", men Tues
sang ER kraftigt inspireret af en anden. Jeg har dog endnu ikke selv kunne
komme på hvilken.

Mvh Jacob Ekstrøm

Fra : Tom Andersen

Dato : 01-03-04 20:07

"Jacob E." <sp@mmerfuckoff.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> komme på hvilken.
>
> Mvh Jacob Ekstrøm
>
> Nej, jeg er heller ikke glad for at være enig med mig selv, men så vidt
jeg kan høre, er det de samme toner, men dog ikke helt samme rytme.
Mistænker ham heller ikke for at have stjålet - det er blot lidt pudsigt
(læs: Sjovt)...

mvh

Tom

Fra : Per Madsen

Dato : 01-03-04 21:18

Jacob E. <sp@mmerfuckoff.ok> wrote:

> [...]
> sang ER kraftigt inspireret af en anden. Jeg har dog endnu ikke selv kunne

Jeg kommer til at tænke på en fransk sang fra ca. 1988/1990, hvor en
kvinde synger noget med "Ella, Elle L'a....oooohhh oh oooohhh"...mener
sangerinden hedder France Gall.
--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsen.blogdrive.com/ mac, news, whatever....

Fra : Jacob E.

Dato : 01-03-04 21:41

Per Madsen wrote:

> Jeg kommer til at tænke på en fransk sang fra ca. 1988/1990, hvor en
> kvinde synger noget med "Ella, Elle L'a....oooohhh oh oooohhh"...mener
> sangerinden hedder France Gall.

Ej, den holder heller ikke, men hvis du tænker på den anden Tue West-sang
som spilles tit, så er den faktisk ikke helt ved siden af.

Mvh Jacob

Fra : Per Madsen

Dato : 01-03-04 21:57

Jacob E. <sp@mmerfuckoff.ok> wrote:

> Ej, den holder heller ikke, men hvis du tænker på den anden Tue West-sang
> som spilles tit, så er den faktisk ikke helt ved siden af.
>
> Mvh Jacob

Ja, for fanden..he he...det var selvf. den jeg mente...jeg trænger vist
til lidt søvn ..."Hun er fri" lyder meget som "Ella, Elle la" med
France Gall....
--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Søren Rohde

Dato : 02-03-04 21:22

"Tom Andersen" <tom@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det slår mig, at omkvædet til Tue West's "en sang om kærlighed" minder en
> del om starten på Tommy Seebachs klassisker "Disco tango a la carte" -
> ellers en glimrende sang fra Tue

Argh,

Det kan du da ikke mene - du må ikke tale dårligt om de døde. Tue West
er dælme ringe, og virker en kende opstyltet... Det kan man sgu ikke sige om
Tommy (æret være hans minde).

Mvh. Søren

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 02-03-04 23:53

"Søren Rohde" <fam_rohde@stofanetVÆK.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kan du da ikke mene - du må ikke tale dårligt om de døde. Tue West
> er dælme ringe, og virker en kende opstyltet... Det kan man sgu ikke sige

Hørt!

---